Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 3155 ggr
[Mala_]
5/12/18, 5:23 PM

Behöver personer för qhht

Jag har utbildat mig till qhht, och behöver utföra det på ett antal personer för att få mer praktiskt kunskap och erfarenhet. Därför erbjuder jag nu en del platser för dem som är nyfikna att testa. Läs gärna mer på min hemsida om hur det går till och vad qhht innebär. Vid frågor hör av er till mig , jag finns i Göteborg Www.healyou.hemsida24.se

Annons:
[NeferNefer]
5/12/18, 5:29 PM
#1

Vad är qhht?

[Mala_]
5/12/18, 5:41 PM
#2

Det är en healing hypnos ( självhypnos). Det innebär att man tar klienten ner till det tillstånd som kallas Theta, där du är innan du vaknar eller somnar - naturligt dagligen. Ditt högre jag kommer ta dig dit där det finns svar för dig, oftast erfarenheter från tidigare liv som kan påverka ditt nuvarande liv. Man går igenom ett eller två liv beroende på hur långa dom är, viktiga händelser osv.. Det behöver inte vara tidigare liv, det kan även vara dåtid från detta liv, saker du behöver förstå för att kunna läka. Efter det kontaktar jag ditt högre jag och ställer de frågor du önskar och går igenom varför de valt att visa just de tidigare liv etc, sedan gör man en kroppscanning för att se om det finns något i den fysiska kroppen som behöver healing. Metoden är framtagen utav Dolores Cannon, och det finns många bra klipp på youtube att kika på. Kika på Alba weinman :) Kram

[NeferNefer]
5/12/18, 5:44 PM
#3

Tack för förklaringen 🌺

[hippieworld]
5/14/18, 5:55 PM
#4

Det här var nytt för mig, nåt jag aldrig hört talas om men så mycket växer upp inom andlighet och det får så stora lovord om hur bra det är för allt och alla och det här med tidigare liv är något jag omöjligt kan köpa för vi lever i evighet och vi gör ett enda liv, det  enda eviga livet.

Vi behöver således inte heller gå tillbaka för att finna saker som inte existerat i en annan fysisk livsform hundratals år tillbaka  eftersom inte tidigare liv  finns däremot kan vi behöva gå tillbaka i det här  livet och göra förändringar som behövs för att uppnå balans i anden men tidigare liv dom är för människor som söker ursäkter för att ta tag i här och nu och på så vis slippa undan ansvaret för det hände ju i ett tidigare liv .Jisses 😕ta ansvar för ditt liv här och nu för det är nu du lever.

Theta, hm nytt ord som jag stött på men vad hände med den naturliga vägen med trumman som enda redskap ? den som befriat så många genom årtusenden som vart en enkel kanal mellan världarna , den som fört oss fram som människa utan en massa hokus pokus ? som theta.

Jag ber om ursäkt för jag går hårt åt men jag har 30 år bakom mig som shaman och jag köper inget som människor säger däremot det andarna berättar för mig med röst och manifesteringar då är det sant  och där går min sanna väg ,följ din så ska du se det finns en lycka och glädje för alla ❤️

[Mala_]
5/14/18, 6:18 PM
#5

Det är väl det fina med allting att vi alla hittar våra egna vägar till healing. Jag tycker inte att det ena behöver utesluta det andra, det som i slutändan lyfter fram kärlek och ljus är alltid bra. Sedan hur man väljer att göra det tycker jag är oviktigt. Theta är ju inget som qhht hittat på, det är ett vida känt naturligt tillstånd, precis som de andra delarna i vår Sömnrythm. Jag vet människor som älskar trumhealing och jag vet människor som blivit hjälpta av qhht. Hur man får sin healing är ovidkommande, men att vårda sitt inre är en gåva till oss alla i det stora hela, och det är det viktigaste för mig.

[Eloah]
5/24/18, 6:15 PM
#6

märkligt tänk .

**Sedan hur man väljer att göra det tycker jag är oviktigt.
**

Bryr sig ingen om vart den kommer från ?

Annons:
TezzD
7/23/18, 8:02 PM
#7

Inga fler kommentarer här tack Vill man ha mer info så hör man av sig till ts via länken. // Admin

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

manniska
6/29/19, 8:52 AM
#8

Hej Mala Länken funkar inte & jag vill testa Qhht. Så hör gärna av dig !!! 😀

L
7/11/21, 9:16 PM
#9

#0: Är intresserad men länken funkar inte. Finns möjligheten kvar? Hör gärna av dig

[ghostdoggy]
7/14/21, 11:21 PM
#10

Det skrevs för 2 år sedan och kontot är avslutat.

Upp till toppen
Annons: