Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 1673 ggr
PurpleRain
2017-10-17 16:51

Åldersskillnad på själsfränder

Jag har haft turen som har hittat min själsfrände, som jag även är gift med och har ett barn med. Det är dock 26 år emellan oss, men det känns inte som att det är någon åldersskillnad, den enda skillnaden är ju att han har levt längre och har mer erfarenhet osv. Är det vanligt att ens själsfrände är mycket äldre än en själv? Brukar det inte vara så att själarna väntar in varandra innan de får ett nytt liv? Eller hur går det till egentligen?

Annons:
Carmarino
2017-10-17 16:53
#1

Det beror ju på vad ni bestämmer er för innan ni inkarnerar. Ni kanske bestämde er för att ni ville uppleva hur det är att leva ett liv där ni är i olika åldrar.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

PurpleRain
2017-10-17 17:05
#2

Går det till så? Jag vill ju inte att min man ska gå bort innan mig, jag kommer aldrig kunna leva i flera år utan honom.

Carmarino
2017-10-17 21:28
#3

Som jag skrev så beror det på vad ni bestämt er för att lära er tillsammans under det här livet. Kanske har ni kommit överens om att lära er vara separerade en tid. (Din man var ju ensam länge innan du inkarnerade.) Kanske har ni kommit överens om att leva tills ni blir riktigt gamla bägge två, och att ni då går över tillsammans.

Eftersom de flesta av oss inte vet vilken livsplan vi gjorde upp innan vi inkarnerade, så är det inte så lätt att svara på varför våra liv ser ut som de gör.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[vandringen]
2017-10-18 05:59
#4

Vad härligt att ni mötts i detta  livet 🌺 och det är som Carmarino skriver nåt som ni bestämmer innan er inkarnation.

Själsfränderna  som tillhör vår själsgrupp och dom kan inkarnera samtidigt men det finns alltid en del av gruppen kvar på andra sidan som följer dom som gått ner i jordelivet som guider med mera.

Det här med livsplaner,en del av oss vet om vår plan andra inte och det är helt beroende på hur vi hanterar informationen.Jag har fått veta min livsväg  och exakt när jag går över på andra sidan men det hade inte min guide delat med sig av om han inte var säker på mig att jag hanterar det och lever mitt liv fullt ut när jag vet vad som komma skall och hur livet kommer att se ut samt hur jag går över.

Själsfränder står oss väldigt nära och att dom inkarnerar samtidigt är inte ovanligt däremot  tvillingsjälen även kallad tvillingflamman går aldrig ner samtidigt för den separationen skulle vi inte klara av inte ens om vi delar vardagen som fysiska individer för flamman kan vi inte vara skild från en enda sekund och det är dom som står oss allra närmast i alla lägen.

Det kan mycket väl vara som skrivs i #3  Kanske har ni kommit överens om att lära er vara separerade en tid. (Din man var ju ensam länge innan du inkarnerade.) Kanske har ni kommit överens om att leva tills ni blir riktigt gamla bägge två, och att ni då går över tillsammans.

Oavsett om av er  går före eller efter den andre så är ni aldrig skilda mer än den fysiska kroppen och har varandra konstant i evighet både här och på andra sidan sen är det intressant det här med just själsfränder som # 3 skriver om och det är att många verkar välja väldigt lika tid och följs åt på ett speciellt sätt så det där ska du inte oroa dig för nu utan lev här och nu och bara njut av  det fina som ni har tillsammans 🌺

PurpleRain
2017-10-18 09:24
#5

Tack för så mycket information. Jag har alltid velat veta om mitt (vårt) förra liv och nu blir jag nyfiken på det där med livsplaner. Hur får man reda på det? Kan ett medium berätta det? Jag vill verkligen få reda på det. Jag försöker att inte oroa mig, men det är svårt för jag är livrädd för att bli lämnad och eftersom det är sådan åldersskillnad så är det ju störst sannolikhet att min man går bort före mig.

Upp till toppen
Annons: