Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 3403 ggr
filosofi85
8/13/17, 3:34 AM

twinflames

Att träffa sin andra halva är det mest intressanta och lärdomsfullaste jag gjort. Twinflames: Så länge jag kan minnas, ända ner i barnsben har jag känt mig halv och sökande? 🙈 vad jag läst så är twinflames den feminina och den maskulina energierna och allt våra själar består av. Själen delas alltså för att vad jag får till mig, leva millennium, dimensioner och världar för att utvecklas, bli fullbordade för att finna vägen tillbaka till sin helhet och bli Ett. För mig jing och jang. För mig är detta kännetecken: 1. Du känner igen stora drag i dig själv. Beteende, intressen, egenskaper. Även motsatser det jag är bra på är min andra halva "dålig" eller sämre i eller med. Automatiskt väger alla era egenskaper lika så det blir balans. Positivt som negativt. 2. Måste börja med att säga även detta och det ska ni veta att återförenas med sin twinflame är ingen lycklig saga, eller dans på rosor. Snarare en utmaning med mycket mycket kraftfulla känslor Hur menar jag? Jo vad jag har under 2 år med min twinflame fått uppleva är 2 år som känns som 100000000 miljoner år. Jag har haft många Flashbacks med min pojkvän. Flashbacks från olika århundraden samt länder. Han har lämnat mig, dött försvunnit osv i alla de liv vi haft av mina bilder va jag otrogen alltid Detta är vad vi i 2 år "bråkar" om, inte mina Flashbacks utan min pojkvän har ett jobb som kan kosta han livet med otur, jag avskyr hans jobb och kan lätt få panik och känsla nu dör jag. Om han inte svarar på ett sms på 4 timmar. Han är smått kontrollerande och orolig att jag är otrogen. Tack vare att jag är medial och har lätt för universell kommunikation vet jag varför dessa bråk upprepas. Exakt vi läker våra tidigare liv och resor ihop. Jag har en gång under Meditation fått 186 liv eller resor gjort som två halvor av en själ. Dessutom återspeglas hans nuvarande dåtid samt nutid med relationer till allt här och nu mig. 8 av 10 minnen vi gjort i detta liv har vi båda i detta liv oxå sett gjort eller läst om. Kan säga att min pojkvän inte är född och uppvuxen i Sverige. Kan dra några exempel: pocahontas en Disney film vi båda Älska som barn. Vi kan prata om filmen och bli lika exalterade över vad som händer i filmen. Precis som det är ett barndoms minne vi delar som syskon typ. Aladdin också Disney, utspelar sig i eller runt om Egypten?! Från båda filmer har jag fått dejavu från tidigare liv. Ex: hans ex flickvänner påminner om en mig på 1 eller annat sätt. Då jag först såg hur min pojkvän på ett eller annat sätt har någon likhet med "seriösa" förhållande. Min pojkväns mamma är kräfta precis som jag 🙋 Och ofta säger han " har du pratat med min mamma om det " eller du och min mamma har samma smak, samma skratt osv… Vi fattas båda fadersgestalter så det är sällan samtalsämne om, iallafall positivt kan slinka ur traumatiska minnen. 3. Frihet och våga släppa kontrollbehov. Jo detta är faktiskt den helande, vibrerande, kraftfullaste upplevelser jag har i mitt möte med min twinflame. Vara mig själv. Skratta så jag kissar på mig och "bryr" mig inte. Sexuellt, även om jag haft en del sängpartners och alltid varit experimentell så är varje gång med min pojkvän en magisk stund. Vi kan ha sex i 4 till 10 timmars sex utan att ens uppleva att alla timmar gått. Orgasmerna är inte bara kroppsligt utan själsligt. Vi hittar g punkter, triggers punkter alla typer av sexuella punkter på varandras kroppar som om vi inte gjort annat i livet än pillat på varandra 😂 Måste ta en paus men återkommer med mer upplevelser

Annons:
[Vandrar med Wolf]
8/14/17, 6:25 PM
#1

Tvillingflammor usch vilken förvriden bild av vad det är 😕 dom har banne mig inte med g punkt att göra och sex öht 😡en äkta flamma är kärlek

[PurpleAngel]
9/28/17, 5:00 AM
#2

Det låter som en väldigt jobbig relation du har med dena killen. Det värkar ju (på det du säger) att ni har väldigt dåligt karma tillsamans. Men bara för att man har en väldigt stark konektion, atraktion och kärlek till någon så betyder det inte att ni är tviling själar. Jag skulle säga tvärt om, man träffar nästan aldrig sin tviling själ. Jag och min tviling tex ser alltid till att hålla oss ifrån planeten där någon av oss befiner sig. I deta livet är det så till en vis del. Han kommer hit ibland men inkarnerade inte här. Han är dock fysisk och inte interdimintionel. Saken är den att tviling själ är inte riktigt vad som *propageras* på nätet, eller via vissa *många* kända och okända medium. En tviling själ är inte alltid en man och en kvinna (fast de flästa är skapade så) det finns även själar som är skapade i manliga par och kvinliga par. En själ splitras häller aldrig någonsin för att blida två själar. Ens tviling och en själv är kapade separata, och till varandra. De förstår varandra bäst, men de är också väldigt olika. En av dom kan tex vara en grimm reaper medans den andra kan vara en själs dömare, eller en domare. De behöver inte få sama embete för att de har väldigt olika personlighet och passar till olika saker. De har häller inte sama själsfärg, själsenergi, eller färg på hud, hår, ögon och andra kroppsdelar. De har dock sama kroppsbyggnad. Jag har själv missbedömt många personer jag varit kär i som min tviling själ. Tyvär så har det vissat sig att ingen av dom facktiskt varit det. Det betyder inte att jag inte har en, bara att ibland tror man fel (därför har jag slutat leta efter honom) därimot så har jag märkt att de jag trot varit min tviling har antingen hört till min själsgrupp (de känns väldigt likt en själv och det går att ta fel på deta) eller så har det varit från en kusin själsgrupp (en grupp som skapades nästan samtidigt som min egen grupp bara lite före eller efter. Vissa har jag bara inkarnerat med så mycket att den personen känns hema. Jag säger inte att du har fel angående att han är din tviling. Därimot så känner jag att ni inte har ett friskt förhållande. Och varför kämpa och leva tillsamans när man mår dåligt? Det troligaste sinariot här är att du blockerar din egen intuition för att du så gärna vill att han ska vara din tviling. Därimot så känns det som att du skulle möta honom just för att ni har karma som ni behöver reda ut. Deta gör ju så att eran nästa inkarnation blir änklare, det blir lite änklare varje gång ni möts. Jag har själv percis slutat hata min tviling. Jag älskar honom dock inte, så han har lite att jobba på. Det är nämligen så att en tviling är inte alltid en person du älskar. Det kan till och med vara så att når du känner in den personen (själen) så är det den personen du hatar mäst i hela universum. Jag kan inte allt om tviling själar. Jag känner bara att jag blir ledsen när det sprids så mycket lögner. Och ger falskt hopp till människor (det har gjort att många personer slutar leta efter en bra själsfrände, en själsfrände är många gånger mycket bätre att leva med en vad en från ens egen själsgrupp eller tviling själ är. Jag förstår inte riktigt hur man kan tro att Gud någonsin skulle skada sin älskde skapelse geneom att sära på dom. 
Har du sätt Harry Potter? Där har du en väldigt klar bild på hur trasig ens själ blir när man delar på den (menar Valdemort här), se också förödelsen i Harrys liv som råkade få en liten bit av Valdemorts själ i sig. Tror du värkligen på riktigt att Gud skulle göra så mot sina barn? Självklart får du tro det. Hoppas det löser sig med din kille och dig.

Upp till toppen
Annons: