Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 1748 ggr
Kardelen
4/5/17, 1:36 PM

Jag har träffat min själfrände

Hej jag är 44 år gift 25 år har två barn. För två år sedan träffade jag på ett möte. Jag blev i kär i honom vid första ögon kastet. Det hände något magiskt när jag honom i blicken. Det lång tid innan jag kunde samtala. Efter mötet åkte jag helt försummat. Jag har tänkt på dag och natt. Han var i mitt huvud hela tiden. Det enda kunde om honom vad han jobbade med och vad han hette. Efter en månad träffade jag denna manen igen och blev överlyckligt. Jag byta telefon och lagt varandra på Facebook. Efter ett bra tag skrev sms till honom berättade för honom att jag tänker mycket på honom och saknar. Vi träffades dagen över en fika .vi satt pratade och försökte lära känna honom han var nyskild ,har två barn 10 äldre jag och annan nationellt. Vi umgicks i 3 månader , vi mådde fantastiska braoch tok kära i varandra. Det kändes att jag har känt den mannen i 100år allting var så stark.jag svävade ren ut sagt i moln. Efter tre månader befattade för min mam jag vill skiljas och började leta efter bostad. Vi mitt liv vände upp ner .jag var i dimma.min man vill skiljas .mitt alt röra vill manen träffa mig , blockera min nummer och Facebook. Jag försöker ringa sms och skicka meddalende utan framgång.han skrev en gång att han vill inte jag lämnar min och han intresserar av mig. Det har gått två år utan jag har sett honom . Under de två åren har varit mycket tårar,smärta saknaden en brustit hjärta. Jag saknar honom oehört mycket.jag mår så dålig så kan inte klara gå till jobbet.skriven i depression. Jag har varit kär innan aldrig så här upplevt. Jag har bokat en samtal för medialvägledning hos medium. När jag berättade allt för så säger hon till mig jag har träffat honom i min tidigare liv alltså han har varit min men jag har förlorat honom väldigt tidigt och sörjde honom mycket. Medium tycker jag ska ta kontraket igen för han älskar mycket. Jag skrev lite sms men jag har fått något svar än.jag mår så dåligt vill flyta till något annat land.medium säger än jag flyttar kommer jag inte kunna komma över och smärtan följer med livet ut. Vad ska göra hur man mkommer över sådant smärta också saknad. Jag vill hellre dött än att uppleva detta fruktansvärt smärta.

Annons:
Tjeja
4/5/17, 1:58 PM
#1

Oj, du har svår situation.  Tror du behöver finna balans och bli stabil i dig själv. Troligtvis har du som mediumet beskrev för dig haft en relation med den mannen i tidigare liv. Om du förlorade den mannen tidigt i förra livet och nu upplever samma smärta igen tänker jag att du ska fundera på vad som är syftet med att uppleva detta samma sak igen och igen!?

Vad är liksom syftet med att uppleva den smärtan du nu går igenom? Nu kanske jag låter grym, men jag tror faktiskt inte meningen är att ni skall vara tillsammans. Jag tror spontant istället att meningen är att du skall lära dig ta dig igenom smärtan och bli stark i dig själv! 

Så att du både kan ha empati och förståelse för andra som får uppleva samma sorts starka smärta. Men också för att du skall kunna hjälpa både dig själv och andra att överleva och finna en ny mening i ditt liv och kunna må bra på djupet av dig själv! ❤️

För den fulländade kärleken och tillfredsställelsen och lyckan i livet kommer inifrån en själv och inte utifrån någon eller något annat.

Om du fortsätter att jaga efter kärleken i den mannen eller någon annan man kommer du bara fortsätta att få uppleva samma smärta igen och igen i framtida liv tills du hittar en väg till harmoni och balans i dig själv där du mår bra och inte vänder upp och ned på ditt liv för en förälskelse.

Det du gjort när du lämnade din familj för den andra mannen påverkade ju inte bara ditt eget liv utan även dina barn och förstås din exman. Det finns förstås mening med det med som de får jobba med i sina liv. Men du behöver finna stabilitet och lycka i dig själv för att slippa känna den enorma smärtan resten av ditt liv och i kommande liv igen.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

chrissy87
4/5/17, 2:11 PM
#2

 Du har inget för att fortsätta jaga denna man. Han vill inte och du får acceptera det och gå vidare i livet. Det gör ont att bli sviken och många av  oss har blivit det någon gång. Nu kanske du förstår hur din exman kände sig när du gick bakom ryggen på honom med din romans.

Maria
4/5/17, 2:23 PM
#3

Den här mannen vill uppenbarligen inte ha kontakt med dig och det får du respektera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Kardelen
4/5/17, 6:23 PM
#4

Hej igen . Jag tycker inte jag har svikit mina barn. Jag bor med mina barnoch tar hand om kärleksfull sätt. De mår mycket bra . Jag skilt för 6 månaders sedan. Det som gör mest ont att jag fick aldrig något upprättelse.Jag skulle gärna valet ha en möte med honom och kunnat prata om vår situation . Han har alltid vägrat prata med mg eller träffa mig överhuvudtaget.jag skulle gärna kunna träffa honom på ett förskona oss för ett sista gången. Det gör verkligen gör mycket ont. Jag tycker varje människa behöver en sista chans Det fick jag aldrig. Om några månader flyttar till en annan europeisk land .jag har fixat både jobb och boende. Jag har släktingar också. När det gäller manen jag hoppas han brinner i sitt eget helvetet både detta livet och i andra. Jag ska försöka börja från början på nytt liv i det nya landet. Jag ska vara väldigt försiktig med män

Upp till toppen
Annons: