Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 3450 ggr
westerberg.karin77@gmail.com

Har jag fått ett tecken från en ängel?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är precis i början av min andlighet och tänker mycket på änglar och ber ofta om tecken så jag ska ha större tillit. Jag tittar ut från mitt sovrumsfönster i min villa och ser det här på himlen. Vilket underbart tecken va..

Annons:
westerberg.karin77@gmail.com
#1

Vad tror ni andra? Vad vill det säga mig? Och tycker ni oxå att det ser ut som en ängel?

unbreakable8
1/29/17, 6:09 PM
#2

Chemtrails.

westerberg.karin77@gmail.com
#3

Ja titta, chemtrails, det hade jag ingen aning om att det fanns, och jag som tyckte det här var världens tecken från änglarna 😇

Choklad
3/10/17, 10:23 AM
#4

Allt kan vara tecken , även chemtrails. 

Se på ditt foto och känn in det, och se vad det vill säga dig. 

Det är bara du som kan veta vad det vill säga dig. 

Har du frågat universum något? 

Vad jag ser är att det finns något som hindrar dig i någon situation (men nu är det vad jag fick fram)

U R us

[Ljusvarelse]
3/20/17, 5:50 PM
#5

Vilken vacker  bild och så fantastiskt spännande att befinna dig i din början av andliga utvecklingen.

Ja du har ett vackert tecken där från änglarna med på bild och nu vill jag att du bortser från den rand som finns över fotot för det är vingarna över linjen och den kropp som finns där under som är intressant och inte den mittlinje vi kan se i bild.

Ja du har en ängel på bild sen att det finns skeptiska toner men det absolut viktigaste är vad du känner och vad du upplever med bilden.

Jag ser och hör änglar och jag ser ett änglafoto som är få förunnat att få med på bild även om det handlar om molnformationer så se på bilden för den innehåller en sån enorm kärlek och du är en av dom som kommer att arbeta med just änglar <3

Fillifjonkan60
4/20/17, 8:02 PM
#6

Verkligen vacker bild! Och visst ser det ut som en ängel, men jag vet inte vad jag ska tro, men bilden känns lite "magisk" 🤔 🙂


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Annons:
unbreakable8
4/26/17, 4:28 PM
#7

Jag tycker att om du ser det som positivt så ska du ta det så ❤️ Men läs även på chemtrails. Molnen idag ser inte ut som dom gjorde för 10 år sedan. .

Upp till toppen
Annons: