Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 2458 ggr
[Raphael777]
2016-03-04 21:15

Själsgrupp

Deta medvsjälsfränder är ju en väldigt intressant fråga igentligen. Jag har själv sökt efter min själsgrupp och funnit nästan alla. Det är bara en som jag inte lyckats hita enu. Han dyker nog upp han med snart. Det låter kanske konstigt när jag säger alla. Men vi är bara 5st inkarnerade ur min grupp på jorden just nu. Och inga fler ur min grupp kommer att inkarnera medans vi lever då de har valt att vara våra hjälpare på andra sidan. Vi är bara några personer i min själsgrupp så det är inte många på andra sidan häller. Deta var dock inte det jag skulle prata om utan det facktumet att jag alltid kännt mig så ensam och alltid trot att jag var den ända av min ras på dena planeten. Men nu när jag vet att det finns 4st till så känns det lite bättre. En av dom är min tvilingflama. Vi kommer dock inte bli tillsamans i deta livet. Men jag har fåt veta att jag kommer träffa honom och vi kommer bli goda vänner. Han bor i usa så jag vet inte hur jag skulle möta honom precis men ja vem vet igentligen. Min själsfrände bor ju i england, så jag antar att det betyder att jag kommer börja resa någon gång ivframtiden. Ibland blir man dock lite skeptisk till informationen. Men jag får alltid bekreftelser på olika sätt om att det jag fåt veta är sant. Mina andra själsgrupps vänner finns i england och spanien så vill jag möta någon av dom så är det ju bara att börja resa. Roligt att man kan hita saker på deta sätt. Jag har även en kusin grupp som har inkarnerat nu. De är 7st. Roligt det med. Har ni hitat era själsgrupps kompisar på deta sättet och kanske även en kusingrupp? (När jag säger kusin grupp menar jag igentligen inte att de är släkt, utan att de är väldigt lika och man inkarnerar väldigt mycket med dom och har väldigt lika energier) Jag skulle gärna höra era historier om era själsgrupper. Nu menar jag främst på andlig väg. Men jag vill även höra om fysiska möten 😄

Annons:
Upp till toppen
Annons: