Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 1108 ggr
Sagaliten
1/31/16, 10:03 PM

Teorier och tankar om babyänglar

Funderar lite på detta med baby eller barn änglar. Om jag tänker lite på vad jag läst så är änglar inte anhöriga som gått bort utan något annat, men ofta pratas det då om änglar som vuxna, så då är frågan, varifrån kommer detta med att bebisar/barn är änglar? Någon som har någon tanke eller fundering eller kanske rent av vet😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
[ghostdoggy]
4/2/16, 11:13 PM
#1

av d resor jag gj till ljuset/andevärlden så är änglar just bara änglar,änglar är inga anhöriga som gått bort,d är ju anhöriga här på jorden d visar ju sig så då d besöker oss och vill hjälpa oss =) har dock inte sett barnänglar el babyänglar,tror mer att d är nått människan har skapat då d får begravas tidigt för sin ålder.el att d var snälla som små å är änglar den vägen,men som sagt andevärlden är ofantlig och jag kan ha fel =)  sen får man ju inte tillgång till allt direkt utan får genomgå ett antal tester för att se om man kan hantera allt.är ett steg i utvecklingen,och full lärd blir man ju aldrig,även om du genomför din resa här el i ljuset(hemma)

Upp till toppen
Annons: