Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 1878 ggr
[Wildfire]1
1/31/16, 6:07 PM

Aura energi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår tog vi bild på oss själva med vår mobilkamera, hans son knäppte bilden och utbrast: - Vad var det för ett konstigt blått sken??

Det fastnade på bilden också.  Vad betyder dessa färger.  Hans son såg blå färg, men bilden visar nästan lite lila/rosa/blå färg på energin som syns på bilden.

Kan tillägga att vi är själsfränder och har starka energier mellan oss.   Vad betyder detta ?

Annons:
[Wildfire]1
1/31/16, 8:08 PM
#1

Ingen?

[chanina]
2/1/16, 5:31 PM
#2

Jodå här kommer ingen 😉

Om du ser på ditt foto så går ljuset emellan er två, du skriver ni är själsfränder vilket betyder att ni står varandra väldigt nära.

Det här ser vi på bild, energien som flätar er samman speciellt kring huvud vilket är tecken på kronchakran som möts.

Vackert :)

[Wildfire]1
2/1/16, 10:11 PM
#3

Tack för svar.  Betyder den blå (eller violetta) färgen för något speciellt?  Har hört att änglar har olika färger som representerar dom.

[Loet]
2/2/16, 3:47 PM
#4

# 0 Här har du läsa vad färgerna står för.🙂
http://ljusspridarna.org/artiklar/auran-och-fargernas-betydelse/

[Wildfire]1
2/2/16, 4:10 PM
#5

4- Tack för länken.  Läste nu lite och vet inte om jag ska tolka färgen som blå eller violett, men hans son såg ju en blå färg. Jag vet att jag ofta brukar ha enlite lätt rosa aura enligt en väninna som kan se auror. 

Symbolik: Lycka, healing, tålamod, lugn. Blå är den färg som näst efter gul är lättast att upptäcka i auran. Det är en färg som kännetecknar lugn, hängivenhet, sanning, allvar och stillhet. Den kan tyda på utvecklad medial hörsel och telepatisk förmåga. Ljusblått tyder på livlig fantasi och god intuition.

Jag tycker att vi ofta har en telepatisk kommunikation med varandra, för ibland när vi är isär, hemma på varsitt håll, så kan jag tänka på något och så ringer han upp och frågar just om det jag tänkte på. Det händer jätteofta.  Men jag undrar, kommer den där blå färgen mest från mig? För jag är ju även medial, tycker att ärlighet och sanning är jätteviktigt, är ofta den lugna av oss.  Medial hörsel har jag också+ fantasi och intuition. 

Det skulle vara intressant att veta vad han har för aura när jag inte står brevid.  Hur gör man?

[Wildfire]1
2/2/16, 4:18 PM
#6

Jag hade en annan bild också, där man kunde se hur det blå började visa sig mellan oss vid hans vänstra axel runt mig och vid min hals, men råkade radera den bilden .  Men skicka gärna PM till mig ifall ni får till er nåt annat också. skulle vara hemskt tacksam för det.  Det behövs..

Annons:
[Loet]
2/3/16, 8:34 AM
#7

#5 Vi kan påverkas av varandra känslomässigt i positiv el negativ mening. den energi som vi ger ut får då effekt i omgivningen,och auran visar det också.

_Det skulle vara intressant att veta vad han har för aura när jag inte står brevid.  Hur gör man?  
_Du kan ju be någon annan person som kan se aura att kolla upp det.

[Wildfire]1
2/3/16, 10:21 PM
#8

Ja det är ju både positivt och negativt. Emellanåt har det varit väldigt jobbigt, men man har en underligt djupt liggande kärlek till varandra som man inte kan förklara. Vi är så lika men ändå så olika.

Upp till toppen
Annons: