Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1711 ggr
C o e X i s T
2015-10-25 23:37

En änglahär över Uppsala

Jag såg vid Vaksala Torg i Uppsala, mitt i natten, ett starkt ljussken komma ner från himlen följt av otaliga mindre ljussken. Och ljusskenen kom ner från alla håll, såsom ett befrielsens regn.  Jag blev förundrad, men kände samtidigt fruktan. Men ändå ville jag bara kasta mig ned på mina knän och jubla. Något sade mig att det stora ljuset var en ärkeängel; Mikael eller Gabriel, och att de mindre ljusskenen var en änglahär med tusentals skyddsänglar som spred sig över Uppsala i nattens mörker. Jag kände att energin var mycket god och positiv, men sprang ändå därifrån av fruktan, jag blev överväldigad. Månen hade gått i moln, men jag kände en stark förtröstan i mitt hjärta.

Nu vittnar jag om detta: att ”Kärlekens Torg” och rekordmanifestationen på över 4000 personer den 8 september 2015, är fortsättningen på en underbar dröm, för en stor välsignelse lyser över Uppsala - och inte endast över Uppsala!

Jag vet inte hur allt kommer att fortskrida, men det får våra hjärtan, tiden och Livet självt utvisa…

Kärlekens ankomst är nära. Ständigt här. Men samtidigt nära.

Var redo.

PAX!

Annons:
C o e X i s T
2015-10-27 19:30
#1

Fotnot. Upplevelsen av "änglahären" ovan inträffade i somras och hade alltså ingen direkt anknytning till meteoritregnet för en kort tid sedan, mer än då möjligtvis på ett andligt/kosmiskt plan..!

🌈

[Hukanson]
2015-11-09 19:04
#2

Vi har kommit in i Ljusåldern och vi kommer att få oupphörliga erfarenheter av Ljuset härefter. Men man må förstå att alla änglar beskyddar, det är deras uppgift. Skyddsandar kan vara släktingar som älskar att vaka över problemfyllda levande. De är av ljuset. Sen finns negativa mörka andar som mer använder och utnyttjar och exprimenterar för mörkrets herre.

Upp till toppen
Annons: