Annons:
Etikettkommunikation
Läst 1330 ggr
[Silverräv69]
8/27/15, 3:55 PM

Vad har du och din/dina änglar gjort på sistone?

Änglarna hjälper oss i allt, även det minsta vardagliga som vi tar för givet att vi klarar själv, de älskar att hjälpa oss och strålar av ljus och kärlek när vi ber dem om hjälp.

Så vad har du och din/dina änglar haft för er i sommar?!

Mina änglar har haft fullt upp med att hjälpa mig orka vår flytt, iordningställandet, hitta fynd att inreda med och orka med att jobba och pendla med bil 5-dagar i veckan.
Låter som ett enkelt jobb, men inte när man fortfarande återhämtar sig efter en stroke..det kan jag ärligt erkänna!

Ikväll kommer jag behöva extra energi för att orka med att simma ikväll, något jag älskar otroligt mycket, men jobbet sög musten ur mig idag..eller så säger "hon" åt mig att vila och satsa på att simma på lördag istället, jag får lyssna och känna efter. =D

Kram på er!

Annons:
Tarotstollan
8/28/15, 1:40 AM
#1

Har ingen aning om vad mina änglar pysslat med i sommar. Antagligen sitter de på någon molntapp och dinglar med benen och funderar på vad de skall sysselsätta sig med.  Här hos mig har de inte mycket att göra, titta på tv eller titta på mig när jag tomtar runt i lägenheten. De är  ganska så sysslolösa hos mig!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Eypril]
9/20/15, 3:19 AM
#2

Haha ja vad har vi varit. Jag har fart runt som en galning i sommar och varit typ arg på änglarna till och från. Ja de har det tufft med mig 😉 men vi har nog haft det kul med stundtals. Bland annat på Ulared. Min syster sa en gång till mig att det är ett under att jag inte är död enu 😋 och sedan sa hon snabbt efter det att det kommer du inte göra häller för du har en av de starkaste änglarna som beskyddare. Jag behöver inte oroa mig för dig alls 😝 haha det var lite kul facktiskt att hon sa det. Det stämmer säkert, jag har funderat många gånger hur det kommer sig att jag fortfarande lever ❤️

Upp till toppen
Annons: