Annons:
Etikettkommunikation
Läst 3362 ggr
maribell
2015-08-26 19:19

Dikt från Skyddsängeln

Hej ifrån Kyle Gray. 

Jag är säker på att du tror på änglar, jag vet det. Genom år av erfarenhet med änglar så skrev jag det här gudomligt inspirerande meddelande från dem. Jag älskar att få dela det med dig, så här kommer det:

’ Du kanske inte känner igen mig och du kanske inte vet vem jag är.

Låt mig hjälpa dig att komma ihåg.

Jag har varit med dig från första början. Före du kom in i tiden och rymden. Jag vet vem du var.  Jag har vakat över dig sedan fröet var planterat djupt i din moders livmoder. Jag har sett dig växa från en enstaka cell av DNA. Jag var med dig när du utvecklades och förberedde dig att komma in i världen. Jag var med när du föddes. Jag har rest med dig sedan dina första steg och jag kommer att vara med dig när du tar ditt sista andetag.

När jag ser dig, ser jag bortom ditt skinn. Jag ser inte bara dina organ och jag ser inte dina fel. När jag ser på dig, ser jag en varelse som sprakar av ljus.Jag ser dig fylld av obegränsade möjligheter. Jag tittar på dig och undrar varför du blir så upprörd, stressad, frustrerad och arg. Jag tittar på dig och hoppas att en dag du ska se vad jag ser. Jag ser en kropp, men inuti den ser jag en själ. Jag ser dig som ett barn, men jag känner dig som en vän.

Jag är här för att gladeligen hjälpa dig och jag väntar på att du ska ropa på mig. Jag har sett dig gå igenom utmaningar. Jag har sett dig resa dig upp och ramlat igen. Jag har aldrig glömt dig och jag hoppas du ska komma ihåg mig, för jag står här aldelens bredvid dig nu.

Vi var tillsammans en gång i tiden och vi dansade bland stjärnorna. Jag är här nu för att tala om något för dig som jag verkligen vill att du ska veta.

Du är fri och oskyldig. Du är perfekt som du är. Du har inte svikit livet, Gud eller mig.Du är redan förlåten-du behöver inte fråga.  Allt du behöver göra är att acceptera det, fast det inte är enkelt.Är du redo att acceptera det?

Eftersom jag säger dig sanningen och jag är din skyddsängel.

Du är förlåten. Det är tid att acceptera det. Du är kärlek. Kärleken har inga band. Du är obunden och fri, hel, komplett och helad. Kärlek är den du är. Jag älskar dig. 

Meddelande från  Kyle Grey

I am Love Guided Meditation Mantra

https://www.youtube.com/watch?v=20nbdYW2SDU

och en till

https://www.youtube.com/watch?v=2Po-7e28vgM

Från Lisa Beachy

Annons:
vinden är min mor
2015-08-27 07:13
#1

Åh vad vackert!

Jag blir alldeles tårögd❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Eypril]
2015-09-20 00:02
#2

Ja han är en vacker kille Kyle. Jag tycker dock inte att allt han säger känns bra. Och vissa änglar han pratar om känns väldigt märkliga. Och jag blir förvånad över att han inte ifrågasätter änglarna som han möter. Jag har även sätt att han har en Grey på sin hand. Deta är inte ett bra täcken enligt mig. Men jag hoppas han en dag får se sanningen.

Upp till toppen
Annons: