Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 1520 ggr
[Bettanbop]
7/19/15, 6:36 PM

Hus rening/Rensning

Hej alla fina änglar 👋 

Läste inne i ett annat rum här på iFokus om husrensning. Det kanske skulle behövas här, eller framför allt på HELA iFokus.

Mins när jag upptäckte iFokus och hittade så många intresanta och spännande rum. Först var det Healing sen Andlig utveckling så startade Tezz Änglar, så har vi Övernaturligt och Spiritualisterna, Himlen, Druid & Shaman mm mm

Överallt var det så mysig stämning, alla var så trevliga och öppna och jag lärde mig massor 😃 

Sen upptäckte jag de så kallade trollen = skeptiker. De retades och ifråga satte allas tro och ville ha bevis hit och dit, stämningen fick sig en törn. Det blev värre för sen började många ifråga sätta varandra som tidigare var vänner och så positiva och gav varandra stöd.

Nu är det många som säger att de inte mår bra av iFokus, att de känner av den sämre energin. Jag tror inte det egentligen är skeptikernas fel, utan det är nog mer att vi låtit den sämre energin komma åt oss. Vissa är mer påverkade än andra.

"Ensam är stark, men tillsammans kan vi göra underverk" 

Så jag tänkte att de som vill vara med och göra ett försök att driva bort dessa negativa vibbar från iFokus får gärna göra en insats. Om vi försöker varje gång vi kommer in på iFokus, oavsett vilket rum så pushar vi in positiv energi fylld med glädje och inspiration samtidigt som vi blåser bort det negativa.

Kom igen nu så vänder vi på det här 👍 Om vi pushar på i några dagar denna kommande vecka. Alla får göra på sitt sätt.

Bettan

Annons:
Kayenta
7/20/15, 6:50 PM
#1

Fin tanke men Bettan det här blir sjukt av ovanstående och påstådda Änglar nåt vi inte vill veta av i vår fina gupp på facebook❤️men fint gulletös

[Bettanbop]
7/26/15, 8:22 PM
#2

Har ingen aning om någon har gjort något eller om jag jobbar ensam Skrattar men det gör inget för jag vill vill vill ha tillbaka det vi hade förr Kramas och jag kanske inbillar mig men jag känner en liiiten skillnad. 

Ett stort tack till er som gjort en insats anonymt Blomma

Loris M
7/26/15, 8:41 PM
#3

Fin tanke och jag hoppas att det vänder snart! 🌺

Jag blev medlem för tre år sedan och då var det en fin stämning, vi höll ihop. Nu är det mycket tjafs hit och dit och en del använder samma teknik som skeptiker - hånar andras tro. Det är sådant som vi borde stå över och istället stötta varandra. 

Jag känner att jag allt mer sällan skriver på andliga forum då jag inte mår bra av att se hur vissa uppför sig. Jag tror också att ni som är Medarbetare och värdar borde vara mycket mer hårda vid moderering och ta bort negativa inlägg direkt eller inlägg där man klankar ner på varandra. Sådana inlägg skapar bara negativ stämning och energi och bidrar till att folk mår dåligt.

Hoppas som sagt att det vänder snart och att vi var och en kan bidra till en positiv stämning genom att först och främst titta på oss själva och fundera över vad kan just jag göra för att det ska bli mera positivt.  Samt läsa igenom våra egna inlägg en extra gång innan vi publicerar dem.❤️

Upp till toppen
Annons: