Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1132 ggr
[blue_neonlights]
2015-07-01 12:08

frågor och funderingar?

kärlek till Gud Jag vet inte hur jag ska förklara det här. Jag ville få mer kontakt med mig själv och utvecklas andligt men nu har jag väldigt mycket stress. Någonstand så vet jag att Gud finns. Hur gör man för att få mer kontakt med änglarna? Hur bekräftas medial förmåga och nu har jag blivit självkritisk. Jag saknar väldigt mycket av det gamla och det nya därför undrar jag om känslor kan kopplas till änglarna? Det är lite så att man vill vara säker och ha bevis. Få aha känsla. Som ni vet. Jättetacksam för svar på frågor och hur man hanterar änglakort samtidigt som man vill nå ärkeängel Rafael t.ex. eller Mikael. Tips tas gärna emot och era upplevelser också

Annons:
[Ängla viking]
2015-07-01 21:15
#1

För att inleda kontakten med ärkeänglarna skulle jag rekommendera dena boken Invoking the archangels: a nine step process to heal you body, mins, and soul av Sunny Down Sedan har du flera böcker av sama författare. Jag skulle även rekommendera Doreen Vertur och Wistam of the watchers. Lycka till i din sökan på ärkeänglarna

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[blue_neonlights]
2015-07-05 11:54
#6

Tråden redigerad och kommentarer borttagna på begäran av Trådstartaren. //SajtVärd-TezzD

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: