Annons:
Etikettupplevelser
Läst 4585 ggr
[Silverräv69]
5/25/15, 7:43 AM

Trumpetljud från himlen?

Hej Alla! Ber om ursäkt för min frånvaro, men tiden räcker inte till mellan jobb, flyttkaos och återhämtning av energi. Men idag var jag tvungen att skriva. Snubblade över en video på FB som får ens blod att frysa till is och min själ att bli absolut skräckslagen. Vill ni hjälpa mig att reda ut detta? Här är en sammanfattad video från några av inspelningarna från jorden runt, sedan 2011 till nu. Trumpetandet låter inte som något mänskligt, det är otroligt kraftfullt att lyssna på (även på en video) och ingen verkar ha en förklaring.. Några säger att det är kraftiga solstormar, men har det inte funnits kraftiga sådana sedan jorden bildades? Vissa säger att det är startskottet för Armageddon och Jesu återkomst, men det stämmer inte med vad jag lärt mig om att Gud inte vill förinta folket han skapat. Frågade min skyddsängel om vad det kan gälla, för jag blev så otroligt starkt berörd av videon. Hon gav mig bara en inre bild: Nationsänglarna! Men vad vill de förmedla? Att fenomenet började 2011 och fortsätter fram till idag och kommer säkert fortsätta..det är förståligt då tid inte har någon betydelse för änglarna. Men vad vill de få fram för budskap? Vad ska vi förbereda oss på eller vara uppmärksamma på? Ni som har god kontakt med era änglar, vill ni hjälpa mig att förstå?

Annons:
[Heike]
5/25/15, 11:41 AM
#1

Det här låter som Haarps,High Frequency Active Auroral research program.

Det finns en hel det av det på youtu och google men visst är det mäktigt ljud som man verkligen skulle kunna klia sig i huvudet på om man inte kände till det här med Haarps😎

Här är en video med det 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=lO7GQvG

Haarps.

Skulle tro det rör sig om det 😉

[Silverräv69]
5/26/15, 4:08 PM
#2

Jo, jag har hört om HAARP. Men vad finns det för mening att utföra dessa trumpetanden över hela världen, oannonserat eller mitt ute i bergen? Jag älskar logiska svar där människor ligger bakom orsaken, men min magkänsla säger något ammat.. Jag ska läsa på mer. Tack för svar #1 =)

[Bettanbop]
5/29/15, 10:30 PM
#3

Jag har ingen aning vad det kan vara som låter.

Men om man tänker att Norrsken kan låta danska mycket och ganska högt med varierande ljud så kan jag tänka att det är något liknande.

The_pearl
5/30/15, 12:23 AM
#4

Wow, så kuslig! Min känsla av ljudet känns inte positiv. Jag blir också rädd men sen samtidigt känner jag mig lugnare. Vet inte om jag får hjälp där att ta det lugnt.. har ingen sån kontakt med mina änglar så jag hör dom, fast jag önskar det. men jag vet att de stöttar mig o lugnar mig när jag behöver det.

The_pearl
5/30/15, 12:25 AM
#5

Vad är nationsänglar?

TezzD
6/1/15, 10:24 AM
#6

Detta är från ett speciellt test som utfördes mellan vissa årtal. Det är nu nerlagt och om ni söker på 2015 så hörs dom inte längre. 
Men visst är det mystiskt och nervpirrande! 🤔

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Silverräv69]
6/1/15, 12:43 PM
#7

Jag har också läst på nu en del och det finns massor av både fakta och konspirationsteorier..verkligen jättesvårt att sålla fakta från verkligheten, så man får lyssna på sin magkänsla. Va jag förstått är ljuden skapade av flera anläggning runt om i världen, vissa säger att det är av vetenskapliga skäl, andra att det är av militära skäl. Ljuden är en form av resonans som som uppstår genom någon form av kraftig stimulans i atmosfären, därav kan inte människorna avgöra var det kommer från. I konspirationsteorierna får man läsa att de som driver anläggningarna förgiftar atmosfären med ämnen som då ska förstärka anläggningens styrka, jag vet inte vilken ställning jag kan ta gällande den faktan. Men min magkänsla av Nationsänglarna är fortfarande ganska stark och om de vill skydda länderna anläggningarna är byggda i bådar inte gott! deras aktivitet bevisar att uppsåten och användningen av maskinerna inte är helt ärliga eller bra för landet/jorden. Det är så jag tolkar det. Några fler idéer? =D

[Ladymoon]
6/1/15, 11:08 PM
#8

Jag såg en video, väldigt lång, där det berättades om någon form av rutnät /grid som håller på att sättas upp kring vår planet. Någon har teorin att det är som skydd för utomjordisk aktivitet och någon säger att det är för att skydda Annunaki som finns på jorden. 

Jag har dock känslan att det är HAARP, mycket skrämmande!

Upp till toppen
Annons: