Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 929 ggr
Peter40
4/17/15, 6:42 PM

Änglar

För ungefär tio år sedan var jag hos ett medium som bla sade att jag var en Ängel, andligt sett, och att min dotter också var det. Hon visste inte att jag hade en dotter, men sa det rakt ut. Rätt för övrigt!

   Hon sade att det finns  ganska många människoänglar nuförtiden och att det inte finns någon tid, och att vi bla är här för att att hjälpa de döda att hitta "hem". Jag sade till henne att jag alltid skrivit och tänkte fortsätta med det. Hon sade fortsätt med det!!!

   Det här med änglar och fjädrar är något jag tycker vi ska komma ifrån.  Det är enligt mig en andlig aura som spretar åt många olika håll, en bred personlighet etc.

   Vad vill jag säga med det här?  Hon sade att jag inte fick säga det!! Men jag är ändå mänsklig, blåser dock inte i nån trumpet. Skriver bara och umgås. 

   ( Att skela och önska samtidigt är kanske inte samma som att "se" någons aura.)

Annons:
vinden är min mor
4/18/15, 7:23 PM
#1

Det här med levande änglar är något jag känner mig lite kluven inför. Ett medium sa till mig på en storseans att jag är en ängel och att jag har ett mycket starkare ljus runt mig än vad folk brukar ha. Kändes ju mycket smickrande men om jag vore en ängel hade jag nog inte valt att komma ner som människa. Jag tror inte att tex en häst skulle vila komma tillbaka som en mask. Men det som är fantastiskt med allt man inte vet är att alla får bilda sin egen uppfattning, på andra sidan får vi alla svaren.

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Bettanbop]
4/18/15, 11:43 PM
#2

Ja … på andra sidan får vi alla svar 😃

Vist är ni änglar, människoänglar ❤️ och ja, det finns många och fler är på väg.

En ängel, Guds änglar är inte och har aldrig varit och kan inte bli människor. En ängel är ett väsen som består av en annan sorts energi än vad vi gör, därför kan vi inte bli en äkta ängel, men underbara människoänglar.

Tack Peter för att du ville dela med dig 🌺

Upp till toppen
Annons: