Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1257 ggr
CalippoTwisterTulo
4/14/15, 3:12 PM

Änglar eller andar?

Igår när jag låg i sängen kunde jag inte sova, så jag låg med ögonen öppna och kollade ut i mörkret. Helt plötsligt såg jag att det började växa fram en rund ring som var starkt lysande. Det kom fler och fler och helt plötsligt "gled" det förbi guld/silverfärgade ganska stora gestalter vid min säng. De kom bara snabbt, sedan försvann det och det kom fler. Efter ett tag blundade jag och halvsov i några minuter och när jag öppnade ögonen och kollade om jag fortfarande såg det, fanns ingenting. Jag kände bara att jag var iakttagen. Kan det vara änglar/andar jag såg, eller något annat?

Annons:
[Bettanbop]
4/14/15, 3:32 PM
#1

Så härligt. Kan tänka mig att du kände dig lugn och trygg medans det höll på🙂

Det är lite svårt att veta för oss vilka du hade på besök, men förmodligen var det en eller fler änglar som var hos dig. Min erfarenhet är att om det är en ande så brukar de inte synas några färger som du beskriver, men oftast om det är en el fler änglar.

Tyvär är jag dålig på vem som representerar vilken färg, men Maribell har listat många av Ärkeänglarna, och i de flesta står även en färg.

CalippoTwisterTulo
4/14/15, 3:41 PM
#2

Tack så jättemycket! :)

[Bettanbop]
4/14/15, 4:43 PM
#3

Varsågod 😃

CalippoTwisterTulo
4/14/15, 8:37 PM
#4

Kan det ha varit Dödens ängel? Han som hjälper en att sörja? Fast jag har inte någon nära som har gått bort de senaste månaderna.. Vem kan det då ha varit?

[Bettanbop]
4/15/15, 11:56 AM
#5

Varför tror du det kan har varit dödens ängel? Vist finns det en ärkeängel som hjälper de sörjande och hjälper nys avlidna över till andra sidan, men jag tror inte det var han.

CalippoTwisterTulo
4/15/15, 1:38 PM
#6

För att han är guldfärgad.. Men vem kan det annars ha varit?

Annons:
CalippoTwisterTulo
4/16/15, 7:53 PM
#7

Jag har inte så jättebra kunskaper om Arkeänglar, men skulle gärna vilja veta mer :)

Upp till toppen
Annons: