Annons:
Etikettbudskap
Läst 2305 ggr
maribell
2015-03-09 09:18

Från ÄÄ Gabriel

Släpp taget och följ bara med nu.

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar 

146200

Ärkeängel Gabriel håller i sin spåkula och har all befogenhet till allt.

Tänk vad tiden går när allt bara öppnar sig och stänger sig i vissa stunder. Vi behöver beskåda tycker ärkeängel Gabriel. Se det som sker nu. Var bara vaken och beakta helheten nu.

Den här tiden kan vara tuff och lätt det beror på hur ni människor är. Kontroll är ett gissel hos er. Om ni vågar släppa er kontroll. Vad tror ni skulle hända om ni bara släpper och släpper? Kan den besannas eller faller ni?

Vi ärkeänglar har förmågor att se till ert bästa och då handlar det om det allra bästa. Vi vill inte att det ska vara något halvdant. Vi vet hur härligheten ser ut för er. Vi vet vad som är allra bäst och därför ser vi bara det det bästa i allt ni gör.

buch0014

Här får ni skola er på ett högre plan genom våra ögon och uppstigna mästarens ögon och det kan vara tufft att lämna över. Ni vill lära er, ni vill få en bra utbildning och då är vi de allra bästa ni kan få. Hög och fin utbildning kallar vi det. Guider som ni har har en stor roll i ert liv nu. De kan hjälpa er och få allt att rulla på rätt sätt nu. Guider har en stor förmåga att jobba och vara er högra eller vänstra hand. De ställer alltid upp. Guider kan ni lita på som ingen annan ni kan lita på. Guider är er kär. Kärlek heter det visst. Kärlek som ni alla vill ha nu. Kärlek i långa rader som aldrig tar slut. Det fylls på varje dag med kärlek. Och hur kan ni misströsta eller misstolka nu. Helheten härligheten som vi kallar det. Vad kan ni nu göra för att släppa all kontroll totalt.

Tänk en stund och lämna över nu allt i vår famn.

Ärkeängel Gabriel!

Annons:
[Bettanbop]
2015-03-12 12:02
#1

Åter igen… Tack! maribell för dina inlägg om änglarna.

Skulle gärna ha en sån kula jag med som Gabriel har, och kunna se allt fint i🙂  

Jag håller med Gabriel om att vi borde stanna upp och se och reflektera över vad som händer omkring oss. Vara vaken och se helheten.

Vi människor vill ju ha mer lugn och ro omkring oss. Mindre krav och stress. Men ändå tycker jag mig se att det blir tvärt om samtidigt som kontrollbehovet blir starkare. Ett gissel som Gabriel säger. Så varför är det så svårt att slappna av och släppa på kontrollerna.

Vi har mycket att lära oss av änglarna. Tack Ärkeängel Gabriel för ditt budskap❤️

Upp till toppen
Annons: