Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 916 ggr
[Silverräv69]
3/8/15, 5:26 PM

Ny Alias, samma person bakom skärmen

Hej Alla Medlemmar på Änglar.ifokus!

Efter en personlig händelse på Facebook som bevisade att yttrandefriheten inte är så fri som man vill tro, har jag valt att avsluta mitt konto under aliasen "Eleya" och fortsätter att vara aktiv under namnet Silverräv69. Jag är samma person bakom skärmen o allt jag skriver och kommer känna mig tryggare och självsäkrare bakom denna aliasen.

Jag kommer att fortsätta vara er Medarbetare på denna sajten, strävar efter att vara mer aktiv nu när livet förhoppningsvis lugnat ner sig lite. Min andliga utveckling har tagit stora kliv sedan i somras och jag är spänd inför att få dela med mig av mina idéer till er alla!

Tack för förståelsen, på återseende och ta väl hand om er! <3

Annons:
[Bettanbop]
3/12/15, 11:33 AM
#1

Hej Silverräven 👋 välkommen tillbaka i din nya fräscha dress 👍 Silver är fint och Rävar är fina så du fick till en bra kombination.

Ja den där yttrandefriheten . . . .  blir man trött eller blir man trött😕 

Men här inne brukar vi ju klara oss fint med yttrandefrihet och en god ton mellan oss🏆

[Silverräv69]
3/14/15, 6:34 PM
#2

Tack Bettanbop!
Silverräven är ett av mina smeknamn då jag haft en slinga av silvergrått hår sedan jag var 20. =)

[Bettanbop]
3/14/15, 7:30 PM
#3

Det hade mina barns farmor också😃nu är hon helt grå.

Det är någon liten cell i min skallen som säger att den betyder något, silverslingan. Nu måste jag leta🤓

[Silverräv69]
3/16/15, 1:57 PM
#4

#3 Va spännande det lät! Do tell när du hittat det!!

[Bettanbop]
3/17/15, 5:10 PM
#5

Självklart👍

Upp till toppen
Annons: