Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 642 ggr
[Eleya]
2/22/15, 8:12 PM

Läraränglar

När du behöver lära sig någonting nytt, vad som helst, be din skyddsängel bjuda in Läraränglar för att hjälpa dig med det du vill åta dig. Detta gjorde jag igår, mitt självförtroende har vacklat fram och tillbaka några veckor pga livsavgörande val, stora problem inom familjen och fler problem som stakar på högen och jag har känt mig ledbruten och rådlös. Jag önskar mig en Lärarängels hjälp att lära mig att alltid tro på min förmåga, tro på mig själv, mina val och tro på att jag är en utomordentlig person. Detta går vanligtvis i perioder, men på senaste har det dippat ganska djupt och mörkt, så pass att jag skjuter upp viktiga val i bristen på min tro att klara av det. Men efter min bön igår, där jag högt bad min ängels hjälp kände jag en stark känsla av värme och kärlek skölja över en. Mina tankar lättade och känslan av rädsla släppte. Det var nog början på lärandet, för idag var det ännu bättre, tankarna jag haft som jag delade med mig till min familj kändes tömda på sitt negativa inflytande och jag känner mig självsäkrare på mina val och ser lite större glädje i det oväntade som kommer. Detta kommer vara ett lärande som kommer vara ett tag och jag vet att änglarna är glada över att få hjälpa mig. To be continued, Så tänk aldrig att du kanske ändå inte behöver eller förtjänar hjälp, för det gör ni ALLA!

Annons:
[Bettanbop]
2/22/15, 10:32 PM
#1

Härlig Eleya 👍 Så glad jag blir för din skull 😃

Som du säger, ALLA är värda att bli bönhörda. ALLA 🌺

Man kan ju be om vad man vill så länge bönen är av godo. Jag ber ibland om något så enkelt som tips om vad jag kan laga för middag åt familjen, sen dröjer det inte fören det dyker upp en ide 🙂

Upp till toppen
Annons: