Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 3175 ggr
maribell
2015-02-15 21:33

Skydds änglar´s uppgift

Vilka uppgifter har en skyddsängel? 

Posted by birgittaandliginspiration in AllmäntSkyddsängel

371612

Om jag frågar min skyddsängel hur hon ser på frågan?

Hon visar mig en röd färg runt hennes aura. Jag ser hennes ljusa långa hår lägger sig fint runt hennes runda ansikte. Hon ler emot mig för att hon syns till. Hennes hår är väldigt ljust. Det är svårt att förklara hennes färg på klänningen som går i flera våder. Den är röd men inte klar röd. Färgen går mot laxrosa. Jag känner hon sätter mig på prov. Jag har inte skrivit så mycket om skyddsänglar. Det är dags  att beskriva min egen skyddsängel. Jag ser att hon bär ett fint guldskärp runt sin smala midja. Jag ser hur hon dansar på en äng med bara fötter. Hon vill nog att jag ska ta in naturen mer i min vardag. Hennes ögon lyser ljusblå. Hon knyter ett fint blått band i sitt långa hår.

Vad vill du berätta mer för mig: ”Jag skyddar dig säger hon”. Jag vilar alltid nära dig. Jag ser när du ska ta varje steg i din utveckling. Jag är noga med att vänta in din utveckling. Jag kliver aldrig över dig utan jag följer dig. Jag när du behöver vila och vänta in nästa steg. Jag ser när du behöver extra mycket skydd för att klara av din vardag. Jag kallas för skyddsängel och då skyddar man allt som går skydda.       ” Hon säger att hon skyddar alla färdmedel som vi måste åka med”. Hon ser till att vi kommer fram hel. ” Hon säger” – testa mig aldrig. Man ska aldrig testa skyddsänglar för testa om det fungerar.” Hon säger”  – en del människor testar för att se om det fungerar. Vi har inte den uppgiften för att bli testad. Utan alla ska lita på att de har en skyddsängel med sig.

Skyddsänglar är kärleksfull och tålmodig. Vi lägger skydd där ni går. Ibland kan du uppleva att du kommer sent till möten för att vi måste skydda dig. Ibland handlar det om att skydda och möta speciella personer. Vi har ett jättestort arbete att fylla här på jorden.

bab25

”Hon säger”- ni kanske har hört talas om att alla föds med varsin skyddsängel?  Det är helt rätt som ni alla har hört talas om. Alla föds med olika skyddsänglar som de är bra på. En del människor får extra skydd. Din skyddsängel du föddes med är bra på att skydda dig. Du ska fråga din skyddsängel – vem är du?

Det är bra säger hon att komma i kontakt med skyddsängeln då får ni mer fungerande liv. Vi är trygg och kärleksfull. En del av er har säkert sett oss när ni var barn. Barn kan vara öppna för änglar som är goda varelser. Alla föds med ett gott hjärta. Under tiden som ni lever här  får ni bekymmer på grund av samhällets uppbyggnad. Därför är vi skyddsänglar bra att ha med sig på er resa. I dag förflyttar ni er mer och lämnar platser för att resa ut i världen. Uti världen finns det faror som vi ser till och skyddar dig ifrån. Ibland lyssnar ni inte till er inre varning. Alla föd med en inre vägledare som vi senare ska komma in på. Nu vill hon bara prata om skyddsänglar. Vi ser att vi glöms bort på grund av att ärkeänglar och uppstigna mästarna och guider tar stor plats. Vi hjälper dem att skydda er. En del av er arbetar nära ärkeänglar och uppstigna mästarna och guider, vi skyddar och hjälper dem.                                                                                                                                         Vi har god översikt hela tiden. Om ni får problem lämnar vi rapport till dem.

Jag ser hur hon lägger sina vackra vingar runt mig. Jag följer med dig Birgitta. Min energi står för styrka och mod. Ibland behöver du extra skydd för att lösa upp olika problem. Du behöver bara lita på mitt skydd som är starkt nog att klara av det som kommer i din väg.

Vi är varma i energin. Ni upplever aldrig kyla med  skyddsänglar. Vi är varma och kärleksfull och målinriktad.

faerielovers

Annons:
[Bettanbop]
2015-02-17 10:47
#1

Så fint och härligt skrivet 🙂 Instämmer helt med att det är så 🌺

[Silverräv69]
2015-02-17 13:47
#2

Åh så vackert skrivet! Från mig skyddsängel har jag bett om ett namn, tycker det är personligare att kalla ängeln vid namn och efter några böner har jag fått en del av "hennes" fullständiga namn och det är så vacker och ovanligt.

Jag kommunicerar med henne ofta och med ord, känner att hon är närmre mig då och jag känner av hennes hjälp ännu konkretare.

maribell
2015-02-17 19:31
#3

1# Ja, jag lånar den fina texten av birgittasandligainspiration för att jag känner att den är äkta och sann. Det känns som hon verkligen har en god kontakt med änglarna. #2 Härligt!!!!!!!

[Bettanbop]
2015-02-18 16:47
#4

Så fint Silverräven69 🙂

Jag brukar få bokstav för bokstav tills det blir ett namn av dem som jag har kontakt med. Det är ofta vackra namn men lite krångliga ibland.

Upp till toppen
Annons: