Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 5220 ggr
maribell
2/7/15, 9:12 AM

Skydds bubblor

Skyddsbubblor!

Posted by birgittaandliginspiration 

Vi kan skydda oss på olika sätt i samhället. Hur vi fungerar i samhället och vilka behov vi har att skydda oss. Vi bor på olika platser vi vistas på olika platser en del är värre än de andra.

Vit bubbla - är som guds vita ljus. Den kan ni lägga och tänka och visualisera som ett vitt ljus (äggskal). Ni tänker hur ni fyller bubblan med det vita ljuset som fyller er.

Rosa bubblan – Ärkeängel Aurora & Ariel deras rosa ljus som ni fyller er med. Den bubblan ska ni tänka och visualisera in rosa kärleksfullt ljus att det finns bara plats för det i er bubbla. Kärlek och glädje ska hela er bubbla innehålla. 

Rosa nät manipulation – Ni tänker och visualiserar ett rosa nät runt er. Ni tänker att ingen kan komma in och förstöra er kärlek & glädje. Ingen kan komma igenom ert nät som skyddar mot all manipulation. Ni är fylld av bara kärlek & glädje.

Rosa starkt nät vid speciella behov – Ni tänker och visualisera er ett nät igen runt er skyddsbubbla som ni lägger efter er rosa nät manipulation – nätet ska ni tänka och visualisera att det är eld och elektricitet och att den är rosa, ni ser hur ni omsluts av det som ett starkt skydd där ingen negativ och utomjordisk energi kan komma igenom och förstöra er kärlek & glädje utan ni är fylld av kärlek & glädje.

Lila violett bubblan Sant Germain –  Ni tänker och visualisera en lila violett bubbla runt er. Den bubblan fyller ni med andlighet. Ni talar om att det är ni som väljer, ni är chef här vem ni vill bjuda in det är ni som bestämmer,  (ni är ändå alltid kopplade till era guider och ärkeänglar och uppstigna mästare och andra höga ljusvarelser) Det här är en slags sköld som visar att ingen kan komma igenom utan er egen tillåtelse.

Lila violett nät manipulation – Ni har redan er sköld men ni bygger på här med att tänka och visualisera ett lila violett nät runt er. Där ni talar om att ingen kan komma in och störa och manipulera er som inte är välkommen. Ni skyddar er mot negativa energier. Ni håller er andliga sköld intakt, ingen kommer igenom ert nät.

Lila violett vid speciella behov – Ni tänker och visualiserar ett nät igen runt er skyddsbubbla som ni lägger efter lila violett nät manipulation – nätet ska ni tänka och visualisera att det är eld och elektricitet och att den är lila violett, ni ser hur ni omsluts av det som ett starkt skydd där ingen kan komma igenom och förstöra ert skydd.  Ni skyddas mot all yttre negativ utomjordisk påverkan att ni har en sköld ingen kan komma igenom ert skydd.  Ni ser och visualiserar ert skydd och hur starkt det är.

Guld bubbla – Det här är den högsta av dem alla, guld ger ett bra skydd en stor sköld mot mycket. Ni lägger ett tjockt lager av guld runt er. Det är er sköld tänker ni och visualiserar er skyddsbubbla.

Guld nät manipulation – Det här nätet talar om att ni inte ska bli påverkad av människor i ert dagliga liv. Ni håller er inom ert, ingen kan komma in och styra. Ni bestämmer och beslutar. De kan inte bryta igenom ert starka nät som är i guld. Det ska ni tänka och visualisera.

Guld nät vid speciella behov – Ni tänker och visualiserar ert ett nät igen runt er skyddsbubbla som ni lägger efter guld nät manipulation – nätet ska ni tänka och visualisera att det är eld och elektricitet och att den är i guld. Ni ser hur ni omsluts av det som ett starkt skydd där ingen kan komma igenom och förstöra ert skydd. Ni ser hur ni skyddas mot all negativ påverkan från människor och utomjordisk negativa energier. Ni har ett starkt skydd som är en sköld av guld

Annons:
[Eleya]
2/9/15, 3:09 PM
#1

Va häftigt, tack maribell!!

[Bettanbop]
2/11/15, 7:45 PM
#2

Har någon av er provat bubblorna? 🙂

[Eleya]
2/12/15, 11:49 AM
#3

Jag tror vi befann oss i en bubbla ovetande förra veckan..jag ska förklara.

Förra veckan spenderades utomlands pga ett dödsfall i familjen och jag skulle följa med som stöd och levande bevis på att jag mår bra efter stroken i somras, familjen hade svårt att tro att allt verkligen var så bra som vi beskrev det.

Mamma, jag och hennes man ville besöka min gravida kusin på sjukhuset, då hon varit inlagd för bla högt blodtryck. Sjukhuset hade sträng besöksförbud pga influensa som härjar i landet, men mamma fick en snilleblixt att smuggla in oss i sjukhusets kafé. Väl där träffar vi min älskade kusin, ger henne de presenter vi förberett åt henne och pratar glatt i en timme eller så, sen smyger vi ut igen.
Dagen efter, på samma dag som begravningen kommer hennes underbara son till världen!! Tänk, att vi precis hann träffa henne!

Väl hemma i Sverige 2 dagar senare får jag hosta, feber, frossa och världens förkylning/influensa. Viruset måste jag ha fått på resan och jag tror att våra änglar skyddade oss och min kusin i ett av dessa bubblor från viruset, så att vi kunde skänka henne den välbehövda glädjen på sjukhuset, jag har aldrig sett henne så glad förut!

Upp till toppen
Annons: