Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1167 ggr
Sofieee
1/17/15, 3:13 PM

Riktigt kusligt

Hej vänner!

För några veckor sedan hände det något väldigt läskigt och intressant. Hoppas ni vill läsa! 

Klockan var 06:30 ungefär på en lördagsmorgon. Det var bara mamma och jag som var uppe. Jag satt och åt min frukost och mamma var precis bakom mig och vi pratade om "Bonde söker fru"  och mitt i allt sa mamma "Jag går ut och hämtar tidningen, för den vill du läsa?" 

Jag såg när hon tog på sina ytterkläder och gick ut. Det var mörkt ute men vi har en lampa utanför dörren där bilarna är parkerade så man kunde se våran uppfart med lite skumt ljus. 

Precis när hon stängt dörren kollar jag ut genom fönstret på uppfarten. Vid bilen står en unge. Ett barn! Jag blir förvånad men inte chockad för det bor väldigt mycket småbarn på våran gata. . (Allt jag kunde tänka på att mamma kommer hoppa till när hon får syn på honom) Men jag ser när hon närmar sig och går bara rakt förbi honom. Även om hon snuddar vid hans arm.! Jag kunde inte tro vad jag såg! Ser jag rätt?

Jag springer till fönstret och just som jag hade sett så står där ett litet barn men en svart mössa på huvudet med en liten boll på ni vet? Och ett par svarta byxor och en brun jacka. 

Mamma hämtade tidningen och går tillbaka. Barnet följer henne med blicken,hans ögon reflexerade i ljuset så jag såg barnets ansikte. 

Hon går bara rakt förbi honom igen, även om han står extremt nära henne. När hon öppnar dörren ropar jag "Vem var det?" 

"Vemdå?" 

Åh! Jag kommer ihåg känslan, en kall ilning rakt genom ryggen. Jag vänder snabbt på huvudet och kollar ut genom fönstret och pojken går ner på knä och försvinner. Bara sådär! Upp i rök! Helt borta! 

Jag kunde inte prata, jag var helt chockad. Jag hade aldrig sett något så konstigt i hela mitt liv! Han bara försvann. Jag berättade allt för min mamma men hon visste inte vad hon skulle tro. Allt jag vet är att han kändes kärleksfull och som en liten ängel. Kanske är det mammas ängel som vakar över henne? Det vet jag inte, men jag vet bara att det jag såg var som en dröm men fullkomligt verkligt. ❤️

Annons:
Nirvana_Ophelia
1/17/15, 3:21 PM
#1

Det kan ha varit en ande eller ja din mammas skyddsängel:)  Vem vet, och läskigt var det i alla fall! :)

Upp till toppen
Annons: