Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1040 ggr
Pialinn
1/9/15, 12:15 PM

Det spökar hos mig

I flera är har det hänt "konstiga" saker i min husbil. Saker "ramlar" ner,  dörrknoppar skruvas ur och börsen hamnar i mitten under mattan när den hamnade på golvet. Plus att någon skrivit ett namn på ett papper som låg på bordet.

Det har eskalerat det senaste dagarna, så jag undrar vad mina spöken vill.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
NjumNjum
1/9/15, 12:28 PM
#1

Meditera i husbilen? Kanske försöka höra vad de säger i dina tankar. Ofta vill dem ju bara visa att de existerar

Pialinn
1/9/15, 12:37 PM
#2

Mina spöken/änglar är snälla och ställer inte till problem, mer än att jag får sätta fast knoppen i dörren och hänga upp sakerna som "ramlat" ner.

Har lovat dom att lägga fram papper&penna, men än har det inte blivit av.

Tycker jag "mediterar" mycket men ännu ingen kontakt.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[Eleya]
1/10/15, 3:20 PM
#3

Min fars ande brukar skoja till det ibland. Hade inte jag och mamma vetat det vi vet och känner om andar, kanske vi skulle ha blivit alldeles förskräckta. Men ditt spöke/ande kan vara en avliden släkting, nära vän eller en random själ som har en viss anknytning till dig. Anden kanske inte har något särskilt budskap till dig, men annars meditera , prata högt med anden. =)

[Bettanbop]
1/11/15, 12:29 AM
#4

Husbilen kan ägts av någon annan för dig som nu är på andra sidan men fortfarande tycker att den är hens. Det du kan försöka med är att prata högt i Husbilen och tala vänligt om att den är din nu. Tacka för att hen har tagit så väl hand om den och att du fick köpa den och att du ska vara rädd om den.

Om inte det funkar kan du prova att ge mig en bild så kanske jag får fatt på hen. Eller Eleya kanske vill försöka, som är så duktig 👍🙂

Pialinn
1/11/15, 11:35 AM
#5

Jag är första ägaren till Slottet, förutom firma jag köpte den från.

Jag har fått "kontakt" med 2 av mina änglar, sen har familjemedlemmar dött och det var då spökerierna satte igång på allvar. Hände saker innan oxå.

Jag tror att Spökena bara vill tala om att det finns. Fast jag förstår inte varför spökerierna ökat.

Nu ligger papper&penna framme, så vi får se om nåt händer.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[Eleya]
1/14/15, 2:36 PM
#6

Så spännande!
Mins fars ande kontaktade oss aldrig förut vad vi kände av förrän vår tro blev djupare och vi mer öppna.

Annons:
Pialinn
2/13/15, 7:16 PM
#7

Efter senaste "knopp-urskruvningen har det varit lugnt ett tag, men igår började det igen. 3 ggr fick jag släcka över "köket" i husbilen. Har många fönster, så det fanns ingen anledning för mej att tända. Lampan sitter under ett skåp, så jag kan inte av misstag tända den lampan.

Ännu har jag inte fått nån namnteckning i boken jag lagt upp. Men jag har flera ggr bett den skriva, om så bara en initial.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[Bettanbop]
2/16/15, 9:39 PM
#8

Du kan ju prova att hålla lite lätt i pennan och be anden använda din hand och skriva något. Var öppen och mottaglig så kanske du får in någon känsla av vem som är där, och om du behöver hjälpa till att styra pennan.

Jag fick en känsla en gång att jag behövde skriva och då kom det som tankar och känslor om vad som skulle skrivas. Ibland kom det bokstav för bokstav för att bilda orden. Till slut hade jag nästan ett helt A4 fullt med text. Det visade sig vara en hjälpare till ett barn jag jobbar med som hade ett meddelande. 

Väldigt kul och spännande när det händer.

Upp till toppen
Annons: