Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 4075 ggr
maribell
2014-12-31 11:37

Ärkeängeln Hope

Ärkeängel Hope

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar 

Ärkeängel Hopes energier, hur påverkar det oss? Hur är hon som ärkeängel? 

Hennes sken!

Hon kan berätta själv hur hon ser på allt just nu. Hur allt startar upp och hur allt ska fungera nu. 

En del av er människor släpper allt för händerna när någonting händer som känns tung och svårt. Ni blir förlamad har vi sett.

För att få en rättvis framtid då måste ni lära känna er själv ännu mera för att kunna stå stark med båda fötterna på jorden. Ni velar och velar ser vi. Med min energi det gör att ni får det lättare att le.

Hur lätt blir det, vad tror ni?  Jag ser när ni måste agera och förändra något som inte längre  fungerar. Om ni lämnar över till mig vad tror ni då händer? Om jag kan som är ärkeängel kan hjälpa till?

giffada3

Tänk bara på min energi. Tänk och känn, hur känns den? Kan jag ta över hos er? Kan jag leda er ur kriser?             Vad tror ni om min undervisning?

Jag är en ärkeängel som lever och ser er allt, hur ni kämpar och kämpar med tankar och rädslor då är jag glad att jag har inte sådana problem. Jag är en ärkeängel som inte tänker bakvänt. Jag ser framtiden  som handlar om att agera. Jag ser inte plattfall utan framtid för att knyta ihop med andra människor.

När ni är rädda då lever ni i illusioner hela tiden. Ni ser inte vad som händer. Ni ser inte vad som utvecklas hos er. Vet ni vad ni ser? Rädsla och kontroll. Ändå om ni lämnar  över i mina händer. Varför tror ni inte att det fungerar då? Kontroll har ni för ni är rädd och vågar inte tro på under och magi.

Vi kan ge er magi varje dag om ni är vaken. Magi är ett vackert ord hur vi slår våra vingar runt er och trollar med vårt trollspö. Det är inte så enkelt att trolla om ni har motstånd. Om ni släpper ert motstånd och säger att det löser sig alltid. Vi tar hand om allt. Vad tror ni skulle hända då?

Jag som ärkeängel har en energi som kan sträcka sig över allt. Jag har en energi som visar att fattigdom finns inte hos oss. Vi har inte de systemet som ni har. Vi ser rikedomar i allt. Vi ser möjligheter i allt. Vi ser förändring och kärlek i allt. Vi ser universums gåvor är fylld av gåvor. Vi ser att jorden går igenom detta. Att förstå att fattigdom det var då, hur ni har präntat in en dålig grund i er. Grunden ska bort och bara tänka överflöd i allt ni gör. Överflöd av allt ni vill ha. Tänker ni fattigt varje gång när ni gör ett val då blir det fattigt. Tänker ni rikedom då blir det rikedomar av allt ni gör. Ni är trygga då och då skapar ni rikedomar i allt ni gör.

Ärkeängel Hope!

Annons:
maribell
2015-01-29 10:11
#1

Ärkeängel Hope vill berätta!

Jag vill berätta för er att tiden till eftertanke är viktigt i dessa tider, ni förhastar er genom egots vägran att lyssna till ert inre som kan eller vill inte lyssna. När egot kommer i kläm som ni har upptäckt många gånger i ert dramatiska liv. Dramatik kallar jag det för ni människor blir ofta dramatiska när det gäller att lyssna in rätt när ert ego är i vägen för er.

Hope,;- jag är en ärkeängel som har hoppet med er att lära er att lyssna till gåvan ni ska förvalta till jorden. Jag är en ärkeängel och ser er inre önskan som hela tiden får det svårt att fungera genom egot kommer i kläm samtidigt som ni försöker ändra och förändra ert liv. I dessa tider kommer mycket förändring in i era liv hela tiden, ni står även i den tiden att jordens nycker kan spela er ett spratt ibland. Här gäller det att bara lyssna till er intuition som är starkast när ni följer den rätt i mål. Att avskärma sig ibland är bra för stunden när ni håller på ett bedriva en målgång.

Tiden som ni har satt upp för det, de ger stor möjlighet att lyckas i livet genom det kommer in fler och fler av dem. Vi ser att det sker  stor förändring på många plan och då kan jordens människor känna av en del det som händer nu. Energier har aldrig varit så stark som nu, energier som ni blir påverkade av, glädje för en del och sorg för en del.

Jordens klocka håller på att förändras nu samt er tid håller på att ändra om. Och många idag går in i en tid där hoppet om en bättre tid håller på att landa i deras hjärtan. Lita till all energi som kommer ner över jorden nu för tiden kommer även att få er att upptäcka bättre tider. En upptäcktsfärd i många av er, en del går in för att begrunda och förändra sitt liv nu. Det här är en tid till upplysning och lärdom.

Ni kanske kommer på hur ni vill dela med er av ert och ge ut det till andra. Det är en tid för att bygga upp sin egen verksamhet för många idag. Ni kanske inte vågat göra det något som ni har drömt om. Nu i dessa tider finns det chans till många förändringar, ni som vill vara med i dessa tider.

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar Februari 2012

Ärkeängel Hope!

maribell
2015-03-28 20:04
#2

Ärkeängel Hope vill berätta!

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar 

173199

Ljuset som lyser inom er alla håller på att expandera. Ni vidga lite grann era vyer – säger ärkeängel Hope. Det är svårt att förstå att vi finns bakom er människor hela tiden. Det har tagit tid att förändra om, glädje att se er själv växa. Nu när överflöd dyker upp då finns det inget stopp på överflöd. Överflöd det finns inget vackrare ord för gåvor från universum.

Universum har ett stort överflöd att ge till alla er som tror på överflöd. Ni som avskärmar er har inte kommit till insikt vad överflöd är. Om ni lär er från första stund, allt som ni har satt upp som behov till universums det är överflöd. Om ni tänker er att universums bank som flödar över till er och täcker upp alla era behov ni har. Vi ser era behov säger ärkeängel Hope. Vi ser hela tiden vad ni skickar ut för tankar till universum.

giffada3

Om ni tänker er överflöd i allt ni gör då får ni uppleva överflöd i allt. Om ni lär er att sortera överflöd då talar ni om vad ni vill få i överflöd. Säger ni bara överflöd då finns det överflöd av annat ni mindre tycker om. Utan tala om vad ni vill få in i överflöd. Ordet överflöd kan misstolkas och ni får överflöd av sådant ni känner obehag av. Det är alltid bra att tala om för överflödet i er visualisering och affirmation vad ni vill ha överflöd i.

Tankar kan skapa kaos om ni inte inser det. Tankar kan dra till sig sådant som är mindre trevligt. Om ni räknar ut hur många gånger om dagen ni tänker en negativ tanke och hur många gånger om dagen ni tänker en positiv tanke? Ni hamnar ofta i en återvändsgränd när ni håller på att affirmera. När ni hamnar i en återvändsgränd då är det en påminnelse på hur ni tänker. Tanken visade hur ni tänkte och vad ni måste städa bort i ert undermedvetna JAG.

qry9s3

Det är lätt att hålla kontroll på er själv om ni inser att ni kan skapa en jord i överflöd av kärlek.

Upp till toppen
Annons: