Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 4548 ggr
maribell
2014-12-30 22:17

Ärkeängeln Camael

Ärkeängel Camael

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar

Ärkeängel Camael har jag hört av en längre tid.  Vet inte helt fullt ut vem hon är. Jag hör bara namnet hon vill vara med hela tiden i min vardag. När jag länkar mig hör jag henne bland dem som ska vara med. Då hör jag ärkeängel Camael. Jag kan förstå att jag behöver henne nu speciellt nu när jag är inne i  stor förändring. Ärkeängel Aurora kom på samma sätt man var inte beredd. Jag ska lära känna dem väl vilka de är. Färger utseende m.m. då får man inte läsa sig till allt har jag förstått. Utan lita på det man hör och ser. Jag ser att hon har rött i klädseln. Mörk i håret.

Vi  får höra vad ärkeängel Camael vill säga till oss:

Med mig får ni lugn och ro och lär er att stanna upp ett tag. Ditt arbete har med ditt liv att göra. Mycket har vänds upp och ned nu för att rätta till. Ibland kan vardagen upplevas skrämmande ni tappar fotfästet ett tag. Med mig kan inget gå fel, ha det jämt i åtanken. Jag kan aldrig gå över ert kall ni har till jorden.  Jag hjälper er att fullborda ert kall ni har. Med mig i hälarna då kommer ni rätt.

y_floater056

Ni har upplevt ibland allt känns olustigt genom känslan kommer ikapp händelserna. Gamla händelser som har varit ska nu rättas till. Du hamnade fel när du sökte efter din uppgift som innefattar ditt kall. Du var inne på fel väg en längre tid, nu ska vi rätta till det som blev fel. Här handlar det om yrke och överlevnad på jorden.

Det som hände du sökte på fel väg som inte var din väg. Nu ska vi hjälpa dig att rätta till det som blev fel från början på din resa.

När ni kommer fel som ni har sett då måste ni rätta till det tillslut. Ljusarbetarna här på jorden kan hamna fel och då är det viktigt att ta igen kraften. Kraften är ni som ska föra ert arbete här på jorden. Ni får även svårt ibland när människor försöker få in er på en annan väg. Det är viktigt att lyssna på ert kall. I ert kall där ligger ert stora intresse som ni hela tiden blir påmind om. Att fortsätta även om det känns tufft och svårt vissa dagar ska ni ändå ha målet framför er.

y_floater056

Ibland ställs ni iför problem genom ni hamnar i manipulations energier, andras viljor tar över er. Ni kan styras fel i mål när andra blandar sig i. Tänk på vad ni tänkte först göra.

Ni ska ha det som riktmärke, tänk på ert liv som är som en vacker blomma som håller på att blomma ut när allt blir rätt. Tänk på ert liv som handlar nu om framgång. Blomman tryggs ihop då blommar ni inte ut i framgång.

När ni leds in på fel väg där andra ska gå då får ni stora problem. Ni har olika vägar att gå och utvecklas i. Ni har olika intressen att lära er om. Ni har olika sanningar hur ni ska komma fram till det. Här slutar många resor om de kommer fel. Intresset försvinner snabbt om ni inte upptäcker det.

Ni måste hålla er fast. Ni har en jord som behöver er och vem ska ta hand om det om du lämnar in ditt kall till jorden? Tänk på det alla ljusarbetare som har det tufft i dessa tider. Ni måste hålla det i minnet vart ni har ert starka intresse. Vilka böcker dras ni mot?  I böckerna får ni svar och känner oftast likheter med skribenten.  Ibland hittar ni en bok som inte alls passar er då sorterar ni bort boken. Tänk på det att ni är en forskare på jorden när ni växer. Sen när ni har vuxit klart då tar ni tag i det som är ert kall till jorden.  I kallet kan det ibland handla om er överlevnad där ni får er ekonomi ifrån. Tänk på att alltid hålla er fokus och ge aldrig upp även om dagen känns mörk.

Tack till er 

Ärkeängel Camael

blaros

Annons:
Upp till toppen
Annons: