Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 5860 ggr
maribell
2014-12-22 11:06

Ärkeängeln Zadkiel

Ärkeängel Zadkiel.

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar 

Hemsidan Birgitta Andlig inspiration ärkeängel Zadkiel

Han vill lära oss att se det som är svårt att se. Han vill få oss att öppna oss mer. Ärkeängel Zadkiel kom tillbaka till mig för att fortsätta med mitt arbete, då föll man pladask ner. Man var så uppåt med ärkeängel Uriel som gav mig kraft.  Jag måste gå tillbaka i boken och då kom han förbi Zadkiel. Först kändes det som man föll hundra meter ner. Jag tänkte – dig vill jag inte prata med nu. Men man kommer inte undan.

Egentligen är han inte så farlig när insikten kom i kapp mig. När jag föll då höll jag på att måla Zadkiel.  Nu efter ett tag då förstår jag att han letar i  mina gömmer. Han vill få oss att må bra och hitta det som tillhör oss. Han vill bara få mig på plats.

6qv9jo

”Han säger” – ni måste se det som stoppar er. Alla ni som lever på jorden fastnar någon gång i ett rutnät. ”Han säger” – jag hjälper er framåt. Alla som kommer i kontakt med mig får svårt att handla. ”Han säger” –  hans energi är god men svår för en del att tolka. Han ser hur ni kan vända ut och in på er själv. Ni har svårt att hitta ut för att samhället har satt käppar i hjulet. Men käppen kommer från en djupare grund. Grunden som bygger på svek kan fortsätta bygga på svek. Grunden som bygger på sorg kan fortsätta växa i sorg. Om ni fortsätter bygga på en grund i svek och sorg då kommer ni sämre framåt. Om ni reder upp grunden som svek dig då blir samhället ljusare för dig. Grunden kan tära på er i onödan. ”Zadkiel vill förtydliga”- att energin går alltid åt fel håll om ni sitter kvar i dåliga mönster.

Ni hamnar som tillbaka igen på ruta 1. Ni kommer igen vart om ni inte ser att olika energier stoppar er.

Ibland kommer ni inte framåt på grund av gamla minnen. Ni halkar på människor som gör er illa hela tiden. Och ni fortsätter dra till er samma människor. Ni slutar att dra till er samma händelser när ni har gjort upp mer er gamla grund.  Se grunden som kan vara byggd på falsk grund. 

Ni drar till er lika människor och lika händelser till ni är klar. Sen tänker ni samma tanke som blir mer och mer negativ. Negativa tankar får er att åka bakåt. Därför är jag bra ”säger ärkeängel Zadkiel”- att få er att se framåt igen. Hans energi kan upplevas jobbig. Det beror på vad ni har inom er.När ni lossar energier då lossar ni för att gå framåt. Ni ser sen en annan framtid. Annars går ni runt i samma tankemönster och kommer igen vart. Han vill lära oss att se framtiden. Han står för kärlek och glädje som alla andra ärkeänglarna.

Meditation Archangel Zadkiel

https://www.youtube.com/watch?v=LiDzATgVvfE

Annons:
pirri17
2014-12-30 07:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Andra som har problem med sig själva har försökt lägga det på mig utan anledning (går ut över på mig! ) Skönt att slippa det nu för tiden!

Brunett

maribell
2015-04-07 20:06
#2

Ärkeängel Zadkiel

Posted by birgittaandliginspiration 

Tillsammans med ärkeängel Zadkiel får ni lyfta era vingar och flyga vidare. Hans energi det gör så det lättar för oss alla som vill fortsätta utforska här på jorden. Bemödande och kamp kan ni se på många håll. Nu är det er tid att flyga högre än alla andra här på jorden.  Hur högt vågar ni flyga, frågar ärkeängel Zadkiel? Till högsta topp för att våga kliva högre i tanken som för er vidare. Det finns egentligen inget stopp, vad ni vågar göra för att lysa upp. Ärkeänglarna kan flyga hur högt de vill fast de tillhör olika plan.  Vi bär inte med oss gamla bekymmer som ni gör.

När ni har med ärkeänglar att göra då kommer ni vidare tillslut.

En del går med stor kontroll på det som händer nu. För att må bra ska ni lära er fokusera på er själv nu. Världen kan se snurrig ut för er. Men allt har en mening för att väcka upp människor som sover. Därför kan världen utanför er se skrämmande ut. Jorden behöver gå igenom det som sker nu.

Ibland blir människor mer insiktsfulla och förstår vad som håller på att hända. 

Nu ska ni vårda er själv och ge er en ny start i livet.

Upp till toppen
Annons: