Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 7536 ggr
maribell
12/17/14, 10:19 AM

Ärkeängeln Ariel

Ärkeängel Ariel!

Ärkeängel Ariel. ram

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar 

Ärkeängel Ariel. 

Det är svårt att beskriva ärkeänglar även om man pratar med dem och beskriver dem på ett rättvist sätt. Jag vill beskriva genom bilder eller vår egen uppfattning hur de ser ut. Här jag suttit och lagt ner oändligt många timmar på ärkeängel Ariel. Jag är då ingen konstnär som lätt kan ta penseln till att måla. Jag får måla på mitt sätt. De har lärt mig rita i kolpennor genom mina guider. Jag upplever det svårt. Min ena guide som jag använder när jag målar eller sitter med i photoshop då har han sagt att jag är ingen konstnär. Han heter Donovan som har hjälpt mig hela tiden. Jag vill visa er och inspirera er så klart.

buch0014

Jag håller även på att skriva boken från ärkeänglarna – Fria viljan ska den heta. Ärkeängel Ariel står först där. Det är som hennes bok. Jag har hjälp att skriva. Jag pratar ner och han skriver. Vi har kommit i andra boken. Den första ska det vara 12 kapitel. Vi vet inte hur den ska sättas ihop. Nu kom ett mellan kapitel som inte vi hade tänkt oss. Den andra ska heta Bron över i ett högre medvetande. Det har tagit tid för vi måste gå igenom en hel del. Det är inget lördagsnöje direkt. Nu när jag lägger ut Ariel bild får jag åter igen gå igenom.  Jag kommer lägga ut om varje ärkeängel vi har skrivit ner om. Ariel stod som först nu och det är hennes bok.

Ärkeängel Ariel vill säga så här till er: att styrkan är hennes kännetecken att aldrig ge upp. Ni ger upp lite då och då för ni orkar inte följa er fria vilja. Vad beror det på tror ni?

Fria viljan är ni som väljer. Tänk efter en stund vad ordets innebörd betyder.

Sanning finns hos er rakt ner till ert hjärta. Sanningen att se er själv nu. Syna era sömmar nu för att förstå ert egna liv. Livet går ofta i repris när ni ska färdigställa något. Bli aldrig rädd för det om ni ser det går baklänges någon dag hos er. Ni behöver se för att gå i mål. Jag är en ärkeängel som vill att ni ska hålla ert fokus på er framtid. Framtiden kan ni välja och böja som ni vill. Det är bara ni som väljer tänk på det. Ni kan ta olika vägar för att gå i mål ibland omvägar.

Om ni känner efter i er själv hur ni tvivlar på ert mål? Varför är det svårt?

Jag ser det som en ärkeängel att det inte är svårt om ni håller ett fokus jämt. Ni sätter er ibland där bak på bänken och låter andra gå före er? Varför gör ni det? Om ni skulle visa upp er eller ta för er mer, vad tror ni då skulle hända för er? Ta dessa tankar med er varje dag när ni tvivlar på ert mål

Styrkan är jag känd för, ni kan få en symbol av ett lejon. Min kraft att slutföra och vara målmedveten. Lejonets natur är också min natur att djuren ska få sin rätt i samhället. Jag värnar om djuren och er.

Ärkeängel Ariel!

Meditation med Ärkeängeln Ariel av Lisa Beachy

https://www.youtube.com/watch?v=josviZtn59w

Annons:
[Bettanbop]
12/17/14, 6:47 PM
#1

Tack vännen 👍

maribell
1/18/15, 10:23 AM
#2

Ärkeängel Ariels syn på Världens upplysning och nycker.

Ni har en förmåga att gå in i andras drama för att slippa se vad läxan står för. Att våga göra sin läxa och sluta att krypa undan som ett sårat barn. Ni människor har den förmågan att ge upp för att slippa såra någon annan. Allt detta att såra och ge upp vad målet hade för betydelse för er att våga stå på sin rätt. Allt handlar om illusioner för att komma över er egen rädsla.

När det dyker upp problem på problem som belyser ert problem och när ni får se det i olika vinklar då är det dags att göra ett bokslut på det.

Ni räds oftast av andras utnyttjande för att slippa ta ansvar själv. Ni har ansvar till er själv i allt att stå fast i ord och handling.

När rädsla kommer in i bilden för att slippa såra någon annan, då backar ni för att se till andras behov inte ert eget behov. All denna rundgång att förändra och att gå vidare då stöter ni ofta på det som handlar om ert störta problem.

När ni sätter er själv främst ni sitter på den främre raden då är ni viktig. Men om ni sätter er på den bakre raden då är ni mindre vikigt i samhället tänk på det. Om ni står upp för det ni har satt upp som mål då står ni på den främre raden även om ni sårar någon annan. NI sårar inte er själv som var viktigt att sätta sig där framme.

Människor tar och giver men att visa respekt kan vara svårt i vissa tillfällen. Men att visa respekt till sig själv är den allra viktigaste delen i ert liv. Att trampa människor på tårna det kommer ni få göra lite då och då när det handlar om respekt till er själv.

Ärkeängel Ariel!

Posted by birgittaandliginspiration

Upp till toppen
Annons: