Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1602 ggr
[Eleya]
2014-12-12 18:08

Barn med onda ögon

Drömde en mycket obehaglig mardröm inatt och vill veta lite om det var budskap eller kunskap från mina änglar? I drömmen träffar jag en alldeles nyfödd pojke i mammas famn i en hall. Barnet har ett band till mig, men jag känner ingen dragning till honom eller den stora kärleken som föräldrar beskriver. Där är en konstig energi runt spädbarnet, obehaglig och mörk. Hallen mamma sitter i är mörk och jag ska just gå in i ett rum, vänder mig med blicken fortfarande på barnet..När hans ögon plötsligt börjar glöda ilsket, ondskefullt röda. En ren ondska slungades mot mig och jag tas med överraskning och får fullständig panik inombords, som om en av mina värsta farhågor slagit in, men barnet gör inga konstiga miner eller ljud och fysiskt sätt ser han ut som en normal vacker baby. Pojken ligger sedan på vår säng, energin är densamma men hans ögon glöder inte längre och jag skriker hysteriskt till min man att barnet är ond, att absolut ingen kärlek strålar ur honom att hans själ styrs av något ondskefullt och att vi måste befria honom. Sedan tar jag tag i honom, trots att maken protesterar och flyger iväg med något som i mina händer förvandlas till en plastdocka, som jag knäcker mitt av och svävandes över en sjö slänger i 'honom'. Den otroligt obehagliga känslan efter drömmen vara mycket länge trots att jag bad om hjälp från änglarna och jag kunde inte slappna av på länge. Så jag mös med min iller en stund. Vad kan drömmen betyda eller vilja säga mig? Jag är inte jätteorolig, men jag förstår att detta kan vara viktigt att förstå. Jag har sedan i somras ibland drömt om en fruktansvärd ondska som fysiskt drar i en, försöker kontrollera en, både fysiskt och psykiskt. Men några ggr har jag bett Gud och änglarna om hjälp i drömmen, men senast 'förvisade' jag "honom" själv.

Annons:
[Yllhilda]
2014-12-12 18:37
#1

Nu kommer jag med mina rent psykologiska tankar. Barnet kan ha att göra med en rädsla av något slag som du har. Att det är ett barn kan stå lite för "ulv i fårakläder", dvs det om verkar så oskyldigt är något ont. Det kan var så att du överlag är rädd att bli lurad, att folk inte är det dem utger sig för att vara eller att saker är för bra för att vara sanna. Har du många liknande drömmar?

[Bettanbop]
2014-12-12 19:43
#2

Ojoj! vilken dröm 😮 

Jag är absolut ingen drömtydare, men oftast är det inte så farligt som man upplever det. Sök på nätet (googla) på "drömtydning" el "tolka drömmar"

[Eleya]
2014-12-13 14:13
#3

Saken är den att Lorna Byrne beskriver människor, i vissa fall barn som får sina själar och kärleken kränkt och "fängslat" av något ont och att hon ser detta genom deras röda ögon och att ingen kärlek pulserar från dem, något änglarna låter henne se. Men hon använder inte benämningen demon. Just sånhär drömmar har jag aldrig haft förut #1, mina 'mänskliga' rädslor visar sig på andra sätt i drömmarna.

Upp till toppen
Annons: