Annons:
Etiketthealing
Läst 2470 ggr
[Bettanbop]
12/11/14, 7:46 PM

Ängla Healing

Jag jobbar ganska ofta med änglarna när jag förmedlar healing genom dem. Men nu undrar jag hur många av er som också gör det?

Tänkte om någon eller några vill att vi som har lite sådan kunskap, berättar lite om hur det går till och hur vi gör. Vi har ju samma mål när vi för medlar healing, men det finns hur många tillvägagångssätt som det finns healing förmedlare.

Annons:
[Ranaza]
12/26/14, 5:41 PM
#1

En mycket god fråga som sprider ljus till var och en, Änglahealing kan gå till på många olika sätt beroende på hur healern arbetar.

Jag brukar utgå från var personen befinner sig, vad är det för krämpor och för problem ?

Därefter går jag igenom varje chakra som ett första steg i att kunna återskapa harmoni. När mina klienter besöker mig avsätter jag minst fyra timmar för att få en så klar bild som möjligt.

Därefter går vi igenom allt som kan vara av betydelse för klienten är alltid den som ska känna han eller hon är omhändertagen.

Jag lindar in mina klienter i en filt,lugn musik om personen så önskar men vill personen ha det tyst får personen  naturligtvis det för hela vägen handlar det om den som besöker oss att den ska känna harmoni, värme och massor med helande ljus.

En session kan pågå allt från en timme till flera timmar helt beroende på vad det är man vill åstadkomma och komma till rätta med.

Healing oavsett form är för att ge läkning, glädje åter tillbaka i vårt inre ❤️

Mångsidig är den Healingen och ingen metod är fel så länge vi ger den i ren kärlek för vi är endast enkla kanaler mellan Änglarna och vår jord 🌺

[Bettanbop]
12/31/14, 10:21 PM
#2

Tack Ranaza för en fin beskrivning 👍 Ja Healing är mångsidig och utförs på många olika sätt.

När jag förmedlar healing så sätter jag mig i en kort meditation, eller så lång jag känner att jag behöver. I meditationen så tillkallar jag ää Mikael och Rafael och ber om beskydd både för mig och den jag förmedlar till om skydd för negativa energier. Sedan ber jag att de ska sända healing till personen. Jag föreställer mig personen framför mig och ber att bli guidad genom förmedlingen och känner på så sätt var det finns blockeringar.

Oftast vill jag inte veta något om besvären mottagaren har innan. Det går vi igenom efteråt, vad mottagaren har känt och vad jag har känt.

Jag förmedlar nästan enbart distans healing.

[Bettanbop]
4/12/15, 8:55 PM
#3

Jag puttar fram denna tråd och frågar om det är någon mer som förmedlar healing av något slag och berätta gärna om hur ni gör.

Upp till toppen
Annons: