Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 9363 ggr
maribell
2014-12-10 19:09

Ärkeängeln Jophiel

Ärkeängeln Jophiel

”Guds skönhet”

Mörkrosa energi.

Rubellite och mörkrosa tourmaline.

Jophiel skänker skönhet till alla delar av våra liv: gör våra tankar vackrare, gör våra relationer vackrare osv.

Hon hjälper oss se och uppskatta skönheten runt om oss så att vi därigenom kan skapa, manifestera och attrahera mer skönhet in i våra liv.

Du kan be henne fylla ditt hjärta med varma känslor; som tacksamhet och glädje. När vi ser och uppmärksammar det vackra i livet är det lättare att känna uppskattning.

Hon hjälper dig varva ner om du känner dig stressad. Hennes energi är väldig upplyftande att ha omkring sig. Hon är vänlig och positiv som den perfekta bästa vännen.

Feng Shui: På jobbet eller hemma kan Jophiel hjälpa dig få snyggt och prydligt och hjälpa dig skapa meningsfulla miljöer som passar att arbeta i eller att slappna av i. Jophiel vet hur mycket en organiserad miljö påverkar vår energinivå, vårt humör, sömnen och även hälsan. Så när du ber henne om hjälp med inredning så ordnar hon så du får inrett enligt feng shui.

Hon guidar dig i att ta hand om dig själv, även när det gäller att få dig känna dig vackrare. Hon hjälper till med hår, makeup och kläder.

Ärkeängeln Jophiel kan hjälpa dig att snabbt skifta från negativitet till ett positivt sinne.

Jophiels aurafärg är mörkrosa så när du ser rosa blixtar eller ljusglimtar eller om du plötsligt attraheras av denna färg så är det antagligen ett tecken på att denna ärkeängel är med dig.

Hon hjälper artister och konstnärer med olika konstnärliga projekt.

Jophiel hjälper dig komma ut i naturen och att vara närvarande när du är där. Att gå ut varje dag är ett perfekt sett att rena sin kropp, sinne och aura. Naturens djur och växter städar på ett finurligt sätt bort negativa tankar. text ifrån: http://www.arcdevie.se/text2_54.html

Meditation med Lisa Beachy om Ärkeängeln Jophiel

https://www.youtube.com/watch?v=983noZaD2I8&list=PLBD5A61BD207FD1A3

Annons:
[Bettanbop]
2014-12-11 22:20
#1

Hon får gärna ge mig en kick att gå ut de dagar som jag inte kommer mig ut av olika skäl 😃

Upp till toppen
Annons: