Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 7992 ggr
maribell
2014-12-09 11:25

Ärkeängeln Gabriel

Ärkeängel Gabriel

– namnet betyder: Gud är min styrka. Gabriel är budskapens ängel och hjälper således författare och journalister. Kalla på Gabriel för att hjälpa dig med olika former av kommunikation. Gabriel är även lämplig att med om hjälp när det gäller barn och föräldraroller.

Kännetecknas ofta av: Kopparfärgad aura, Citrinkristall eller kopparmetallen

Ärkeängel Gabriel vill berätta för oss alla.

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar, 

Ärkeängel Gabriel kom idag vid frukostbordet och ville att jag skulle lägga in en blogg. Jag har sett att de  oftast kommer när man sätter sig vid köksbordet.

Man hör att ärkeängel Gabriel vill berätta något för oss alla.

Det finns skäl till att alla ska fokusera på sin uppgift.  Ibland får ni tydliga tecken som ni ändå inte förstår. Vad beror det på om ni får tecken på tecken och ändå inte förstår? Andevärlden skickar er tecken på tecken.

BOK-MED_LJUS

I andevärlden hör vi och ser allt som dina behov har. Vi hör din bön.  Böner går igenom oss alla i andevärlden när ni frågar från ert innersta hjärta. Inre hjärtat har stora önskningar. Vi hör bönen som ringar på vattnet. Vi hör sorg och förtvivlan. Vi hör allt vad ert behov har. Sen kommer det nya önskningar för behovet har sett en annan bättre lösning.

Behovet att stå fast vid sin önskan kan vara svårt om tålamodet måste träda i kraft. Tålamod hos alla människor i alla tider har ni fått träna på. Vänta in till rätt tid. Vänta in och vänta in. Hjärtat skriker och vill förändra just nu. Men tiden har inte kommit ännu. För en del människor har intuitionen aldrig varit starkare än nu. Då kommer tålamodet in.

Vänta och rådfråga ert högre JAG. Ert högre medvetande JAG är ert förlängda JAG i andevärlden. Högre JAGET går aldrig över gränsen. Högre JAGET är lugn och stark i sin framtidsutsikt.  Alla föds med högre JAGET.  Alla har ett högre medvetande i andevärlden.

Meditation av Lisa Beachy om Ärkeängeln Gabriel

https://www.youtube.com/watch?v=KQTR37BbO4U

Annons:
Upp till toppen
Annons: