Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 5135 ggr
maribell
12/9/14, 10:55 AM

Ärkeängeln Aurora

Ärkeängel Aurora

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar

Nu var det dags för ärkeängel Aurora att ge sig igen tillkänna för mig. Man vet att hon alltid kommer med kärlek och överflöd. Men man vet inte alla gånger vad hon menar med överflöd, vad det innebär? 

 Hon visar hur viktigt det är att älska och ta hand om sin kropp.

Aurora är som andra ärkeänglarna noga med att gå igenom med oss. Hon står för kärlek och respekt och överflöd. Jag har verkligen lärt känna ärkeänglarna hur de fungerar. Jag ser att ärkeänglarna står stadigt på jorden. Om vi hamnar i ett kaos så väntar de bara på att fortsätta hjälpa oss. De ger aldrig upp om ni är förtvivlad. De väntar tålmodigt på att få fortsätta hjälpa dig.

qry9s3 (1)

Nu vill ärkeängel Aurora säga några ord till er som läser bloggen:  Ni som tänker ge upp, gör inte det. Det är oftast en process  som låser er fast i fasa. Rädslan tar över och ni tappar bort er. Om ni ser bakom rädslan vad som döljer sig. Rädslan kan lura er på många sätt. Ni tror att ni är rädd för något som skadar er. Rädslan kan bromsa kärleken att blomma ut. Rädslan kan ge upp om kärleken får blomma ut i full blom. Kliv över rädslan för att byta ut mot kärlek. Oftast hos er människor finns det ouppklarade händelser som ni har gjort er illa på. I sorgen finns det ventiler som måste ventileras i er. Ni måste sätta fingret på på sorgen som gör er illa. Ibland är det svårt att se det som gör allra ondast. Om ni försöker bena upp det som gör ont. Sen fortsätter ni bena upp tills ni når roten av det som gör dig ont. Sen fortsätter ni tills det som gör dig allra ondast. Sen hittar ni kärnan till att ni har låst ut kärleken.

Kärleken kommer blomma ut när ni har gjort er av det som gör ont  i dig. Vi ärkeänglar ser smärtan som finns hos er. Och vi har svårt att hjälpa dig med kärlek och överflöd. Därför ska ni sätta er ner och bena upp det som gör ont och allra ondast. Kärlek och överflöd finns för alla här på jorden. Alla har rätt att må bra och ta in överflöd i sitt liv. Alla kan ta in överflöd när rädslan och sorgen åkt förbi. När den lämnar er då först kan ni se överflöd i massor. Kärlek och respekt står jag för. Men för ni ska nå dit måste ni respektera er själv. Ni måste se varje dag att universum finns till för er. Ni är lika viktig som alla andra som lever här på jorden.

27xjyd

Universums överflöd finns i banor och det är inte något vi hittar på. Vi hittar inte på lögner om universums överflöd. Vi är sann och ärlig när vi säger universums överflöd finns för alla människor på jorden.

Se nu en bild av er själv, en bägare av överflöd som flödar över.

Bägaren växer för varje dag som du ser bilden av överflöd.

Ärkeängel Aurora.

Annons:
Pololuka
12/10/14, 8:07 PM
#1

Kände igen "henne" när jag var runt 18 år gamla. idag är jag 31.  Jag minns tydlig som igår. jag festade hårt och hade stökigt hemma hos mig. Mindes att min rum var fullt med massa böckerna på golvet o kläderna var oxå på golvet fast i tvättkorgen.. allt min hem var ej renast :) men men jag var då 18.. En kväll hade vi fest hemma hos mig vi hade kul å jag visste redan från börja när jag flyttade in, fanns spöken eller andar redan där men jag var inte rädd. Som sagt vi hade kul vi åkte till puben å sedan hem. jag hade en kompis som sov över hos mig (jag visste ej att hon såg den oxå) jag var trött och skulle sova. vet ej vilken tid jag sov,.. känns som jag sov timmar, men vaknade av en kallt vind känns som lite frisk luft om man ska vara ute när det är kallt.. jag låg kvar i sängen å såg henne den vita ängeln var en kvinna. Hon vände sig mot mig och LOG medan hon plockade upp böckerna från golvet och kläderna. jag trodde jag drömmer men hon står fortfarande kvar där å "städar" åt mig… sen somnade jag om. vaknade glatt å kände mig mår skit bra steg av sängen å fötterna på golvet å jag tappade hakan å såg hur allt RENT här i min rum.. jag tittade runt om mig. DET ÄR SANT tänkte jag. jag rusar ut mot köket , bad rum , tv rum och till sist gästrummet allt var rent å fint??? kompisen berättade först å sa att det var en vacker vit klädning hon städade allt :) då börjarde jag tappade greppet å fattade att det var sant å hon fixade det med kärleken jag fått av henne.. saknar att få se henne igen hmm.. vet ej om ni har gjort samma sak fast i annan historia?

maribell
1/18/15, 10:33 AM
#2

Hur kärleken påverkar våra relationer!!

Att bara stannar till ett tag och tänker till hur fin kärlek kan vara. Hur vi uppskattar varandra i livet.

Ärkeängel Aurora vill säga något om detta: Ni vill väl och ger er själv kärlek. Om ni börjar med er själv då kan ni även känna kärlek till andra människor. Kärlek mellan människor visar sig på olika sätt. Om allt ska flyta rätt i livet då handlar det om ett givande och tagande i en relation.

När två människor känner att ni vill leva och utvecklas tillsammans då kommer det många upp och nedgång för att ni ska kunna leva fullt ut en dag. Ni stöter på karma som ni redan vet om. Karmalagen som ni väl känner till och den kan ni inte kliva över.

Hur ni än vill väl kommer ni ibland in i tidigare liv i en kärleksrelation där ni stöter på problem. Ni uppmärksammar inte det alla gånger. Ni tänker inte på det men genom ni har fötts hit och ska leva och utveckla ert liv då finns det även skäl till att er partner tänker samma när han eller hon kom ner till jorden.

Ni drar ofta i spaken när problem uppstår men ni kan även låta problemet lösas upp och släppa det. När ni upptäcker att det uppstår eller ni känner er missförstådd släpp  det och vänta, det går över. När ni väntar till nästa dag då har den ene personen ofta glömt det. Den andra kan hålla kvar det och det gör ingen nytta i längden. Det som gjorde nytta ni förstörde flera dagar.

Det är att förlåta är bra för er att lära er att säga förlåt när problem uppstår. Ni kramar varandra och lär er att förstå varandra att det blev fel.

Det är enkelt om båda vill vara med på att fullfölja sitt förhållande och låta kärleken växa sig djupare och kliva över gamla karman och det som barndomen påminner om.

Det tar tid att älska djupt och ha tillit till varandra.

Ärkeängel Aurora!

Posted by birgittaandliginspiration

Upp till toppen
Annons: