Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 5499 ggr
[Eleya]
12/2/14, 4:59 PM

Din skyddsängels namn

Hej Alla! Var nyligen i Hamburg för att träffa författarinnan för böckerna "Änglar i mitt hår" mfl, Lorna Byrne. Efter föredraget svarade hon på några frågor publiken ställde. Bla var där en fråga hur man kan få reda på din ängels namn. Lorna sa att skyddsänglarnas namn kan vara otroligt långa, men om ett namn poppar upp i ditt huvud kan du kalla den för det. Jag bad min ängel att ge mig ett namn jag kan kalla "henne", ett ovanligt kvinnligt namn slog mig på bussen till jobb, men jag hann glömma den innan dagen var slut. Dagen efter bad jag henne om att ge mig hennes namn igen och det gjorde hon. Tycker det är personligare, kärleksfullare att be ängeln om hjälp när man kallar dem vid en del av deras namn. Så nu vet jag att min ängel vid detta tillfälle angav ett kvinnligt intryck och ett kvinnligt namn..så spännande, jag är så glad över den förbättrade kommunicationen.

Annons:
TezzD
12/3/14, 7:39 AM
#1

Jag har inte fått till mig något namn, men däremot så vet jag att min skyddsängel är min farfar, Jag har adrig träffat honom vid liv då han dog när min pappa var 13-14…  Första ggn jag fick kontakt så hade min SÄ bara siffror som namn… min farfar hette Lennart, så jag kallar på farfar när jag behöver skydd och hjälp.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
12/11/14, 6:55 PM
#2

Jag har fått namnet på min hjälpare på samma sätt. Jag bad henne om det. Det var väldigt långt, men fick en kortare variant av det. Hon är en ung lite tystlåten  kvinna som heter Azeli 🙂

Zamizen
12/11/14, 7:02 PM
#3

Min ena ängels namn är Torgor, han är en stor och stark krigare vars jobb är att slåss mot det mörka. :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
12/11/14, 7:13 PM
#4

Jag tänker som så att man får nog den ängel och guide man är i behov av. Azeli är lugn och trygg  med mycket ljus och det är just så jag känner mig. Lugn och trygg och med massa kärlek i hjärtat.

Så kanske det är så att Torgor är den du behöver i ditt liv 😃

Zamizen
12/11/14, 7:26 PM
#5

Det tror jag absolut det är! Har kontakt med lite mörka saker också, så då är det bra med lite extra beskydd

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
12/11/14, 7:35 PM
#6

Precis 😃 visste  ju det men ville inte säga det högt 😉

Annons:
Zamizen
12/11/14, 7:37 PM
#7

haha förstår 😉

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

EPMSS
11/8/15, 11:48 PM
#8

En fråga man kan ju prata med ärkeänglar som fler pratar med men om vi ändrar till de, kan man prata med andras änglar? Som min väns ängel om jag får tillåtelse av henne

~ But why? ~

[Hukanson]
11/9/15, 6:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Man brukar skilja på änglar och förfäder och kalla de senare för skyddsandar. Vi som lever kan förbereda oss för att bli skyddsandar för våra yngre släktingar.

Upp till toppen
Annons: