Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 3509 ggr
nellan72
11/30/14, 7:46 PM

Kontakt med ärkeänglarna :)

Hej!

Jag antar att det är fler än jag som har fått budskap från ärkeänglar. I mitt fall har jag haft kontakt med Mikael och Uriel, och fick healing av Rafael. Jag skriver alltid ner det de säger till mig, och ibland går det knappt att läsa vad det står. Försöker numera styra upp så att det inte blir nån automatskrift, för då går det inte att tyda sen :) Mina budskap har mest rört sig kring en man som finns i mina tankar, mina barn och min livsuppgift. Det skulle vara spännande att höra om det finns fler som har fått budskap, och ungefär vad de har handlat om.

Hälsningar

Anna

Annons:
GiraffTunga
11/30/14, 10:06 PM
#1

Jag har - varning - dröm - av ärkeängeln Gabriel (min favorit ärkeängel ) om du vill veta mer om dem alla ärkeänglar skicka Pm

You can not judge me unless you know me.

[Bettanbop]
12/11/14, 7:24 PM
#2

Är man tillräckligt öppen och mottaglig kan vi få hjälp, vägledning och budskap från var och en av ärkeänglarna. De har ju olika special områden de tar hand om, så om man kontakter "fel" ängel så skickar de vidare frågan eller försöker förmedla till dig vem du skal prata med.

Jag har egentligen inte så mycket frågor till änglarna nu mer, men vist får jag budskap och vägledning ibland, speciellt när jag har en oro i kroppen för någon eller för något. Då kan de berätta vad jag behöver göra eller berättar läget i situationen och lugnar mig.

nellan72
12/11/14, 8:01 PM
#3

Ja, de är verkligen fantastiska! Jag fick vägledning av två olika och healing av Rafael, som sagt. Har aldrig haft någon kontakt med Uriel innan, eller vetat nåt om honom, men fick väldigt mycket information om min uppgift här på jorden, och om kärleken. Är så väldigt tacksam för att de finns :)

[Bettanbop]
12/11/14, 8:19 PM
#4

Ja vist är det fantastiskt 😃 När man väl har upptäckt dem och lärt sig att uppfatta  deras budskap så vill man aldrig mista den 🤗

nellan72
12/11/14, 8:30 PM
#5

Nä, precis… haha :) Vissa ord har jag varit tvungen att slå upp ärligt talat, men de är sköna att lyssna på. Jag skriver automatskrift på datorn numera. Har skrivit det för hand innan men det gick knappt att tyda ;) Fick ett budskap från min guide för några veckor sen om min dotter och ett problem runt henne. Efter två veckor läste jag igenom det igen och då hade allt slagit in. Otroligt klockren och han fick en väldans massa tack för hjälpen! Han hjälper mig att tolka ärkeänglarnas meddelanden ibland.

[Bettanbop]
12/11/14, 10:06 PM
#6

Så kul med automatskrift. det händer inte mig så ofta men ibland så tar någon över och skriver med mina händer 😃 

Det är sådan häftig känsla när budskap slår in.

Annons:
nellan72
12/11/14, 10:21 PM
#7

Ja, det är det verkligen 😃Ärkeängeln Gabriel gav mig budskap för några år sen och ritade sig själv. Skithäftigt! Jag har fortfarande kvar det pappret nånstans. Det är en gåva att få ha den kontakten med ärkeänglarna 😃

Zamizen
12/12/14, 8:05 AM
#8

kan du inte visa bilden? 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

nellan72
12/12/14, 2:25 PM
#9

Jag ska se om jag kan hitta den :)

Upp till toppen
Annons: