Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 6176 ggr
maribell
11/26/14, 11:03 AM

Ärkeängeln Rafael

Posted by birgittaandliginspiration in Allmänt, Ärkeänglar

Ärkeängel Rafael

Har något att säga till er-  ibland behöver ni bara sitta ner och njuta av dagen. När ni läker från ärkeänglarna då kan ni inte styra dagen. Vi ser där ni har ett problem som ska lösas upp. Om ni inser, att bara släppa greppet för se vad som händer – vad tron ni händer? Kontrollerande människor har problem med just denna del ärkeänglarna lär ut. Stanna upp en stund och njut av vardagen. Vi ärkeänglar har inte några problem av att njuta. Vi vet hur vi kan lära dig att bara njuta. Ibland ska ni var fri från plikter för att vila och läka er själv. Den tid som ni har på jorden ska ni bara njuta av. Ni ser inte hur jorden är uppbyggd. Vi ärkeänglar pratar mycket om naturen- vet ni varför? Det är klart att ni vet varför? Jag står för hälsa – säger Rafael. Och vad är hälsa för er? Ni kanske känner att kroppen känns sliten? Vi ärkeänglar vet hur ni lever här på jorden. Att kroppen oftast får slita ut sig på grund av fel arbete. Om ni visste hur viktigt det är att hålla fast i er uppgift. I uppgiften får ni inte problem med kroppen. Utan ni föds med signaler som ska leda er rätt hela tiden, som ni är här. 

giffada3

Vad tror ni att ni får för signaler när kroppen känner sig lessen och trött? Kroppen säger – jag känner inte igen mitt arbete som jag föddes med. Min kropp blir trött och orkeslös. Kroppen börja säga NEJ till fel arbete. Signalen ni får hela tiden berättar för er hur ni känner och mår. Ni säger inte NEJ. Det är ganska tydligt att ni har svårt att lyssna på det ni är född till att göra. Oftast tappar ni bort spåret för ni kliver in på någon annans arbete. Här på jorden ska alla leva på sin uppgift. Om ni kliver fel för att någon annat tyckte att ni passade in, då får ni oftast problem i slutet på ert liv. Det är enkelt att se vart ni hör hemma. Om ni ser på er kropp vilka signaler ni får, då vet ni vart ni hör hemma. Det är lätt att bli manipulerad av starka människor i samhället. Ni ska alltid tänka efter när kroppen säger nej. Varför ni inte lyssnade på kroppen. Ni kanske blir inföst av någon på fel spår som tror att de vet bättre än ni. Det som ni ska tänka på – att ingen känner er. Ingen vet vart ni kommer ifrån. 

BOK-MED_LJUS

Ett tips för att hamna rätt i sitt arbete eller utbildning- var ensam så mycket ni kan. Stäng ute alla människor ni ser som vill leda er fel. Ni ser inte det alla gånger om ni har klivit fel. Märker ni att ni plötsligt har fått ett annat intresse, då ska ni verkligen backa tillbaka en stund. Ni ska fråga er själv om det känns rätt? Alla ni som söker till skolor ska alltid vara ensam så mycket ni kan. Ingen av era kompisar är lika. När ni är ensam då får ni fatt i er uppgift.  Och det kan ingen i samhället hjälpa er med. Utan ensamheten i naturen eller i hemmet får ni svar på allt. Där fantasin tar fart och visionerna ni har. 

giffada3

Det ville ärkeängel Rafael prata med er om.

Posted by birgittaandliginspiration in Allmänt, Ärkeänglar

En Meditation ifrån Lisa Beachy med Ärkeängeln Raphael

https://www.youtube.com/watch?v=27gZt9Re8x8&index=7&list=PLBD5A61BD207FD1A3

Annons:
solvinge
11/28/14, 9:56 AM
#1

Tack det känns rätt!🌺

[Eleya]
12/5/14, 11:46 AM
#2

Wow, det var en kraftfull text som verkligen behövdes, tog det direkt till hjärtat! Min önskan efter ensamhet förklarades helt och hållet..

Upp till toppen
Annons: