Annons:
Etikettbudskap
Läst 2115 ggr
Evigheten
11/22/14, 6:24 PM

Ängel talade till mig

Jag är relativt medial och nu för tiden halvsover när jag nästan hela nätterna, (nästan som i ett medations-tillstånd) och då har jag väldigt lätt att få kontakt, med allt möjligt, andar, guider och väsen från alla möjliga världar. Men jag har så svårt att komma ihåg budskapen och samtalen när jag vaknar på riktigt.  I förrgår natt kom en Ängel, hon var jättelång och jättevacker, de va nog den tydligaste och starkaste ängeln jag sett och känt av.  Så otroligt gammal själ och hennes närvaro lös upp hela rummet. Hon sa nånting med att jag skulle skaffa en blogg (eller liknande, hemsida kanske) där jag delade med mig av inspiration och skulle skriva texter för att vägleda folk. De är så frustrerande för jag kommer inte ihåg helt och de va så viktigt, de va därför hon kom. Men jag skulle på något sett föra budskap till människor, men jag är så osäker på när, hur och var… Hade velat prata med henne igen och komma ihåg de!

Strax efter, när hon lämnat så vad jag helt plötsligt klarvaken. Klockan kanske va 4 på morgonen och jag hade sååå mycket energi, och jag kunde inte somna om. Jag var full med harmoni. kärlek och ljus. Så underbart! 

Ville bara dela med mig <3

Annons:
[Bettanbop]
11/22/14, 7:58 PM
#1

Så underbart 😃

Vet ej vem ängeln kan vara men jag tycker du ska lyssna på henne börja dela med dig av dina kunskaper och inspirera som hon säger. Jag har själv en hemsida från 123.se. den tycker jag är bra.

Du kan ju skriva på fler ställen så fler får ta del av dina texter, t.ex här på Änglar ifokus 👍 men det finns ju fler andliga sidor här på iFokus som gärna vi ta del av dina budskap.

Toppen 😃 jisses va spännande, nu längtar jag efter dina texter och din inspiration. kanske vi tillslut kan inspirera varandra 🤗

nellan72
12/5/14, 8:18 AM
#2

Visst är de fantastiska! De budskap som jag har fått har jag skrivit ner under tiden som de har talat till mig. Skulle tro att det är nån slags automatskrift. Lyssna på henne och jag tror nog att du kommer på vad det är du ska skriva om :)

[Eleya]
12/5/14, 11:19 AM
#3

Vilket härligt möte! Wow! När det gäller att komma ihåg är det något man kan träna upp och du kan be dina egna änglar om hjälp. Jag är en lättsovare, ibland känns det inte ens som sömn för man är så medveten om omgivningen, men jag har sedan barnsben lärt mig att memorera, komma ihåg och sen skriva ner drömmar jag fann viktiga eller helt obegripliga. Jag har dokument på datorn där jag skrivit ner några drömmar, de är så detaljerade att den ena är på 8 sidor. Nu sedan ett halvår tillbaka har jag haft många drömmar med budskap, om min svåger som ska bli föräldrar, vilka föräldrar de kommer bli, när barnet väljer att födas, första bokstaven i (hans) namn faktiskt. Jag skrev för ca 2 veckor sedan, halvsovandes en notis i telefonen efter att jag vaknade av en dröm, men jag fattar fortfarande inte budskapet, något med "Lady of the meddow". Du kan lära dig att memorera, det kan ta tid men änglarna är lyckliga sålänge du engagerar dig i vad de ber dig att göra och de hjälper dig gärna. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: