Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1214 ggr
TezzD
11/19/14, 9:45 AM

Kära änglavänner

Jag känner mig som världens sämsta Sajtvärd. Men jag har så oerhört mycket i livet just nu. MEN jag kikar in här idag för att önska er alla en så fin dag som det bara går i detta väder och för att berätta att jag är nyförlovad! Känns som att ödet har sammanslagit oss in till den starkaste roten av kärleken.
Dock, så ska jag, imorgon röntga min buk pga komplikationer med både det ena och det andra och jag har små (godartade) tumörer på livmodern. Jag ber er därför att sända en liten bön för mig att dom går att ta bort och att dom gör något åt saken och inte bara låter det vara. Jag ber även, om någon här inne kan(?) Sända mig lite healing fö min försvagade bäckenbottenmuskulatur, jag vaknar på morgonen och kan knappt röra mig. :( 

Jag antar att man inte kan få allt här i livet Men jag har fått kärleken och med den kommer man längst. ❤️ Jag kan få känslan av att, just för att vår kärlek är så stark och perfekt, så får man lite andra bekymmer och problem istället. Jag ber till änglarna och gud att dom ska ta det "onda" ifrån mig så att jag kan få bli 100% lycklig.  Jag ber för alla i samma sits med värk och onda ting i kroppen, att dom ska få känna den lycka som jag känner i kärlekens tecken. ❤️ Amen

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Lovisaan]
11/20/14, 10:23 AM
#1

Det känns att du har mycket omkring dig.  ta en sak i taget Tezz,så kommer det att lugna ned sig för dig. sänder helande ljus till dig.❤️

[Vandringen Med Wolf]
11/20/14, 7:16 PM
#2

Tezz ta det lugnt kära Du,kom igen när du har ork och du vet forumen finns ju här i alla fall ❤️

Känn ingen oro och ge inte upp för Gud beskyddar Dig ❤️

[Bettanbop]
11/20/14, 11:12 PM
#3

Men käre vän 🤗 klart jag ber för dig ❤️

Hoppas det har gått bra i dag på röntgen och att de kom fram till att det är en riskfri op.  Ingen op är ju helt riskfri men mer eller mindre.

Ta du det lugnt och med ro 🤗 du tittar in när du har tid och ork, men vi vill ju gärna veta hur det går för dig.

Du är beskyddad 🌺

TezzD
11/24/14, 11:15 AM
#4

Tack kära ni 🌺 Jag får svar om ca 10 dagar. Så jag håller tummarna att dom kan få bort mina smärtor, under tiden så jobbar jag och tar hand om mina barn och njuter av min fina familj.  Lever livet så gott det går ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: