Annons:
Etikettbudskap
Läst 1433 ggr
maribell
11/16/14, 9:42 AM

Ärkeängeln Amethyst

Posted by birgittaandliginspiration in Ärkeänglar 

Jag är en ärkeängel som kan kännas stickig för er som inte känner mig. Min energi kan uppfattas på ett sådant sätt. Jag har en sådan energi som känns igen på det sättet, första gången ni möter på mig.

Jag har en drivkraft i mig som gör det möjligt för er att driva framåt det som ni har som framtid i ert yrke. Jag är en drivande kraft på alla plan, rensning och

framtidsutsikt kan ni se med hjälp av den energi jag har. När ni upplever mig eller kommer i kontakt med ert inre JAG som hela tiden har en plan som jag tar upp hos er. Ni upplever oftast att ni känner er retad för ni retar er på ert inre jag.  Jag ser era dolda sidor som kommer fram genom min drivande energi.

Alla som har sitt mål i sikte kan uppleva en tid att livet går i slowmotion, ni ser det så. Ni återvänder för att rensa de sista resterna det som håller er kvar. Det är därför ni får se tillbaka på livet en kort stund. Ni ser vad som skulle varit bättre, vad ni skulle kanske har valt bättre eller ni inser att allt var som det skulle vara då, ni kan inte förändra det som var.

Allt har en mening som ni ser att allt måste förtydligas för er för att ni inte ska göra samma sak igen och igen. Ni känner att ni har drivkraft med min energi, ni känner att kraften forstätter att växa i er genom ni avslutar något som aldrig har behövt hända. En förlåtelse som ni ger er själv. Allt som kommer upp i bild handlar om att förverkliga och lära sig att vara stark i sin framtoning samtidigt känna sig lugn.

När ni kommer i kontakt med ert inre lugn och känner att ni har gjort ett bokslut på det som var, ni lägger tillbaka kraften som ni aldrig har behövt kämpa emot. Ni lägger tillbaka det som kommer aldrig fungera igen. Ni lämnar helt enkelt ett gamalt liv för att gå in i ett nytt liv som ni har förvaltat sen ni föddes hit ner.

Ni förnyar er hela tiden med hjälp av min energi. Jag hjälper er att förnya er energi som känns trygg och stabil i ert arbete, ni förankrar och sätter upp de mål ni har satt upp från början utan att vara rädd eller osäker utan målet handlar om att förändra och ge kärlek till er egen väg att stå för sin kunskap som ni alla förstår vad viktigt det är att vara sann.

Det ville ärkeängel Amethyst. Jag är den andra delen av ärkeängel Zadkiel vi jobbar på samma stråle som är lila mörk purpur.

Annons:
[Kathja]1
11/16/14, 9:45 AM
#1

Tack! Just vad jag behövde få till mig idag.  Hade aldrig hört talas om denna ÄÄ innan. 👍

Malava
11/16/14, 9:52 AM
#2

Ja tack! kände inte heller till denna .


[Bettanbop]
11/16/14, 3:28 PM
#3

Toppen maribell 👍 Tack 🙂

Upp till toppen
Annons: