Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2282 ggr
[Bettanbop]
2014-11-11 23:01

Änglahjälp

Vi har alltid änglarna med oss, i allt det vi gör. Men det är inte alltid vi märker av dem. Men ber vi om deras stöd och hjälp och vi är öppna för att ta in deras energier och känna deras närvaro så märker vi det.

Jag brukar be till änglarna varje morgon på väg till jobbet att vara med mig i allt jag gör och hjälpa mig att klara dagen på ett bra sätt. Jag märker att det genom att jag har bra energi och orkar mina uppgifter trotts mina kroppsliga besvär.  Råkar jag glömma någon morgon så märker jag det ganska snart genom att jag känner av mina besvär och de blir ett hinder för att göra ett bra jobb.

Eftersom jag inte får göra det synligt så hittar jag mig en liten plats där jag kan få vara ensam någon minut (på toan) och ber om änglarnas hjälp. Det tar inte lång stund fören jag är pigg och alert 😃

          

Hur ofta ber ni om extra stöd och energi?

Annons:
TezzD
2014-11-12 08:22
#1

🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

gardit
2014-11-13 11:35
#2

Just nu ber jag om hjälp flera gånger om dagen. Ber om hjälp att uttrycka mig, ber om stöd och att bara få känna av deras närvaro. Deras närvaro är i sig tröstande och stödjande.

Maria Katarina
2014-11-17 16:02
#3

Jag ber om hjälp dagligen. Jag reser mycket och ber om hjälp med resorna, så att allt går bra osv. Ibland ser jag då en ängel med mig med en gammaldags kappsäck, eller med kaptensmössa eller liknande :) Jag ber också väldigt ofta för min man, att han ska ha en bra dag på jobbet, att han ska må bättre om han mår dåligt etc. Om jag ska göra en viktig presentation brukar jag också be om hjälp, eller om jag är på nån kurs ber jag om hjälp att vara uppmärksam och lära mig det som är viktigt. Jag ber änglarna om hjälp ofta för att skydda vår lägenhet då vi bor i en stad med mycket inbrott. Jag ber också om att få vara ifred när jag mediterar, då jag då och då får sällskap från andra sidan då och det kan kännas lite störande. Ja, jag ber nog änglarna om hjälp hela tiden, hoppas de inte blir trötta på mig… :)

Upp till toppen
Annons: