Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1176 ggr
Zamizen
11/9/14, 2:49 PM

Kärlek..

Hej

Förlåt att jag inte har varit aktiv här inne på ett tag.. har inte riktigt haft tid tyvärr :/

Men nu så har det hänt en sak.. jag har blivit kär.. fast jag vet inte om det är något positivt eller negativt.. Hon och jag har varit bästa vänner ett tag nu, men sen nu under den senaste månaden så har mina känslor utvecklats.. och jag har berättat för henne hur jag känner för hon. Men hur mycket jag en försöker så får hon inte känslor för mig.. 

När jag förställer mig henne med en annan kille så börjar jag nästan gråta direkt.. för det känns verkligen som att hon är något speciellt, inte som mitt förra förhållande, utan detta är mycket kraftigare. 

Så jag undrar om det skulle finnas någon/några som skulle vilja hjälpa mig med tips,råd eller till och med en avläsning. 

Tack i förhand..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Bettanbop]
11/11/14, 5:46 PM
#1

Hej vännen 🤗 Jag har inte heller varit så aktiv här inne. 

Så härligt med kärlek ❤️ finns inget underbarare 😍 Men hur underbar än kärleken är så kan den vara riktigt jobbig också. Hur ont det än gör så kan man aldrig tvinga fram samma känslor hos den andre om de inte finns där. Jag tolkar det som att i nuläget är det inte meningen att det skall vara ni två nu. Hon är inte redo för dig än.

Om er livsplan är menad att ni två skall höra ihop så kommer det att ske när båda är i samma fas.

Så mitt råd till dig är att ta det lugnt, lättare sagt en gjort tyvär men det enda rätta.

GiraffTunga
11/11/14, 7:44 PM
#2

Jag har precis brytit mitt förhållande. Mår dåligt.

You can not judge me unless you know me.

[Bettanbop]
11/11/14, 10:39 PM
#3

Styrkte kramar till dig gumman 🤗 Klar du mår dålig, det är helt naturligt. 

Oavsett hur separationen har gått till så mår man inte bra direkt. Även om vi inte tänker att det är så, så reagerar kroppen/sinnet som att vi har misslyckats även om vi genomfört separationen för vårt eget bästa. Människan är ett flockdjur och att förlora någon ur flocken är en förlust oavsett orsaken.

Konstig tröst du fick nu 😊 men jag förstår dig ❤️ Du kommer att hitta din rätta så småningom 🌺

GiraffTunga
11/12/14, 5:54 AM
#4

Tack bettan :)

You can not judge me unless you know me.

[Bettanbop]
11/12/14, 10:27 AM
#5

❤️

Upp till toppen
Annons: