Annons:
Etikettbudskap
Läst 2650 ggr
maribell
2014-11-09 09:10

Ärkeängeln Haniel

Ärkeängel Hope ljusklot_Birgitta33Andlig inspirationPosted by birgittaandliginspiration in Guider

Ärkeängel Haniel vill berätta något för mig. Så klart delar jag till er alla som läser min blogg. Jag haft lite tid att skriva på grund av min hemsida och kurserna som jag skriver med uppstigna mästaren Saint Germain. Nu när hemsidan är klar för denna gång kan jag fokusera mer på bloggen.

Haniel som är en ärkeängel som vill berätta om glädjen. Hon står för hela vår glädje. ” Hon säger: – vi måste se den själv för att förstå hur vi ska ändra om vår vardag. Om vi talar om för er hur ni ska ändra om, då kommer ni aldrig ändra om. För att ni ska hitta igen glädjen, då visar vi och hjälper er. Alla växer naturligt in i glädjen, för ni städar bort det som har tagit bort glädjen. Ni ser hur ni kan sortera för att hjärtat ska bli glad.

Glädje kan vara svår att tyda för en del människor. Ni har oftat varit ute för något som har gjort er lessen. Ni har tappat livsglädjen på livet. Sorg kan finnas djupt förankrat i er. Besivkelser och inre ilksa som förtär glädjen. Det finns många olika händelser som kan täppa till glädjen.

69fddsMed ärkeängel Haniel kan du reda upp din sorg för att hitta igen din glädje.

”Hon säger: – det finns oftast gamla spår som du har glömt bort. Ni stänger av ert hjärta för att klara av ett hårt samhälle. Det kommer oftast sen du var barn. Alla barn föds med glädje och framtids tro på livet.

Ni som upplever att glädjen försvinner ska ta en titt bakåt. Det som hände när ni var barn finns oftast med i vuxen ålder. Ni gör samma mönster för att hävda er själv. Om ni börjar se från ert sätt att se på glädje, vad hittar ni då? Ni kan hitta svaren ganska snabbt. Ibland stänger ni av omedvetet glädjen för att ni måste rädda er själv. Alla föds med en säkerhetsventil för att klara av att leva på jorden.

”Haniel säger: – vila i dina egan insikter för att må bäst.  Du ska ha åsikter om dig själv och samhället du lever i. Du ska se det som är fel för att vara en del i samhället.

Samhället kan kännas tuft för er om ni håller på att välja väg. Den tuffa vägen handlar om att stå emot alla råd och manipulationer. Hela samhället styrs av manipuleraden människor. En del vill er väl. Men den som vill er väl, kan även plocka er av vägen. Det är bara ditt hjärta som vet. Du vet dina intressen du har. Ett samhälle med låga insikter kan skapa kaos.

y_floater056

Bli vän med din inre vägledare för att bli glad. Din inre vägledare lurar dig aldrig. Din inre vägledare vet och väntar på dig

Annons:
gardit
2014-11-10 12:14
#1

Tack♡ detta var en välbehövlig påminnelse för mig, och jag tror många med mig!

[Bettanbop]
2014-11-10 22:12
#2

🌺 🤗

Maria Katarina
2014-11-17 15:46
#3

Jag gör nästan dagligen en meditation med Ängeln Haniel (sök på Youtube, Lisa Beachy Haniel). Jag tycker jättemycket om den, jag har ett rysligt stressigt liv just nu och reser varje vecka utomlands för jobbet, och den meditationen håller mig lugn och glad.

maribell
2014-11-17 16:34
#4

Är det den här?  

Ja, den var verkligen underbar. 🌺

https://www.youtube.com/watch?v=Sl1v69-vqN8

Maria Katarina
2014-11-17 21:36
#5

Jo, det är den! Kort men jättebra tycker jag.

[Bettanbop]
2014-11-20 23:15
#6

👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: