Annons:
Etikettbudskap
Läst 4740 ggr
Niiiiina__
11/6/14, 1:45 PM

Budskap från änglar?

Hej!

Jag har nu under flera dagar lyckats att kolla på klockan när den har visat samma siffror dvs 11:11, 12:12 osv..
Jag vet att änglar brukar kunna ge oss budskap i såna former men det jag funderar på är att det är alltid olika siffror(eller väldigt sällan samma klockslag jag noterar över) så har svårt att tänka mig att det är i själva talet budskapet ligger i..

Är det någon här som kanske har koll på eller vet vad det är för slags budskap som kan försöka förmedlas på detta vis annars? 

Tacksam för svar :)

Annons:
Teja-Bea
11/6/14, 1:58 PM
#1

Min morfar meddelar sig via drömmar. Det är de enda änglabudskap jag mottagit.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

maribell
11/6/14, 9:06 PM
#2

Tittar vi på 11: som står för samarbete tvåsamhet. 11:an är då en högenergisiffra som gör att de kan få det extra jobbigt när någonting sker i deras liv. Det blir extra påverkad och känslorna kan fara åt olika håll genom deras stress som kan uppstå. Det gäller då för11:an hitta balans med sig själv och få harmoni. 11:an är en högenergisiffra som ni gör om till (1+1)=2 de har visioner och deras känslor är känsloladdad genom 11:an som vill få ihop det.

11:an har bra ledarskap om man ser på 2 ettor som ska vara oberoende av varandra. Men här handlar det om samarbete för dem. De har bra intuition och drömmar.

Tittar vi på 22 som är mästarens tal att bli sin mästare och bygga bra. Här har vi 2 tvåor som måste bli den bästa byggmästaren om det ska bli tryggt för dem.  22 blir en (2+2)= 4 som hela tiden ser till sin trygghet. Det är viktigt för 4:an att de är trygg i sitt liv de är noga med att allt ska bli så bra som möjligt genom 4:an har två 2:or då måste de även samarbeta i det genom att få ihop det på bästa sätt. Men de ska bli en mästare då handlar det om att bli en bra byggmästare i sitt liv. Allt går bygga enligt 22:an men det handlar om tålamod enligt dem. De släpper inget före än de är klar. Tänk på det att det är en högenergissiffra men de gör om det till 4:an och de påverkas extra mycket.

Tittar vi på 33 som vi alla vet är även en högenergisiffra som hela tiden behöver bekräftelse på sitt liv. De har en förmåga att tömma ut sig själv om de inte lär sig att allt är okej. 6 som är givaren av kärlek som är deras siffra men 33 som ger extra energi i sociala sammanhang – deras kall. Hjälparen och det sociala nätet är viktigt för en 33:a att ha ett socialt liv och även ha en familj att ta hand om.

När 33:an utvecklar sitt kall och sin sociala status då handlar det om att ge kärlek att vara den hjälpande handen genom deras ansvar som 6:an är uppbyggd på. Gränser har de svårt att sätta genom deras kärlek och den eviga hjälparen som aldrig ser när stopp sätts in. Det är därför bra för 6:an att lära sig att gränser är viktigt att säga nej för ingen blir lessen på dem utan människor accepterar ett nej. De vill ge kärlek hela tiden och det är viktigt för dem att bli älskad och det är därför de har svårt att säga nej för att såra någon annan. De kallas även 33 Kristusenergin han led han vände den andra kinden till.

Niiiiina__
11/8/14, 12:11 PM
#3

#1 Jag har fått budskap från änglarna på många olika sätt men det var just det där med "siffrorna" som jag inte kunde greppa och ville vända mig till folk här :)

#2 Tack så mycket för ditt svar, dock känner jag mig fortfarande vilsen.. precis som jag skrev i mitt första inlägg tror jag inte att budskapen ligger i siffror då det kommer nya tal hela tiden, det var bara ett exempel på tal som har dykt upp och det har bla varit 14:14, 17:17, 19:19, 22:22(utöver 11:11 och 12:12) och då får jag inte riktigt ihop sammanhanget just med dom talen som du skrev om 🤔

maribell
11/10/14, 10:40 AM
#4

De vill kanske väcka din uppmärksamhet och nyfikenhet??

Maria Katarina
11/17/14, 3:53 PM
#5

Jag brukar tänka på vad jag gör just i det ögonblicket. För mig är det ett tecken på att jag är på rätt väg, eller att jag gör rätt sak, eller kanske någonting som jag ska uppmärksamma just då. Förutom klockslag så "samlar" jag också på andra tecken, till exempel om jag hör om något särskilt flera gånger i rad från olika ställen, och om det är nån sorts vink till mig. Till exempel igår sa min make att jag borde delta i en fotograferingskurs, och idag råkade jag få syn på ett erbjudande på en kurs för en billig peng. Det tar jag som ett litet tecken på i vilken riktning jag borde röra mig i. :) Och ju mer man uppmärksammar såna tecken desto bättre blir man att tolka dom, och ju fler upptäcker man. Det är jättespännande tycker jag! :)

Upp till toppen
Annons: