Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 549 ggr
[Bettanbop]
2014-10-11 09:45

Branka säger

Änglar och attraktionslagen
Lagen om attraktion säger att "be och du skall få". Våra änglar hör oss alltid. Om vi ber om hjälp (och det är det högsta goda för alla involverade) kommer de att hjälpa oss med vad vi än ber om men de måste vänta tills vi ställer frågan. Alla har vi vår fria vilja att förvalta och det är vi som styr och ansvarar för hur vårt liv ska utveckla sig.

Våra änglar kommer att hjälpa oss att känna oss trygga, att hitta en parkeringsplats, att nå vår destination i tid, för att hitta borttappade saker, att läka en relation, att leva vårt högre syfte och allt annat, både stort och smått, som vi kan tänkas behöva under en livstid. När vi frågar (ber om hjälp) kommer Änglarna att svara. Om vi verkligen är närvarande i våra liv kommer vi att kunna tona in oss på deras våglängd och vi kommer kunna ta emot deras hjälp. 

Lyssna inåt, lägg märke till dina tankar och känslor. Lyssna utåt, lägg märke till vad andra människor säger, symboler du ser omkring dig och konkreta händelser som sker. Allt detta kan vara vägledning från dina Änglar, svaret på dina böner. Frågan är inte om Änglar kommunicerar med oss utan snarare om vi lyssnar.

Den här helgen, träna dig på att lyssna!
Ha en toppenhelg!   
Branka 

www.branka.se

Annons:
H-lena
2014-10-11 19:09
#1

Härligt! Har precis börjat försöka använda mig av LoA, tycker det är mycket att tänka på. Men huvudsaken är att man försöker vara positiv, vända allt till något positivt och vara tacksam. Och såklart be om hjälp då man verkligen behöver det. Jag känner att jag bett om hjälp många gånger men inte alltid fått den hjälp jag ville ha. Kanske har jag inte varit inne på rätt våglängd och därför inte fått vad jag bett om. Känner dock att jag redan nu är i en bättre frekvens än för bara en vecka sedan! Så jag väntar spänt på att se vad som händer, om jag märker någon förändring även utifrån och inte bara min egna inställning till saker och ting!


Upp till toppen
Annons: