Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 742 ggr
[Bettanbop]
10/5/14, 2:17 PM

Änglar Änglar Änglar

Änglarna finns ju över allt. Men finns de med oss överallt verkligen? Är vi aldrig helt ifred? 🤔

Någon frågade mig om man inte ens satt på toa ifred😃 eller när hen myste med sin partner😃

Hör de verkligen allt vi tänker? Om man står och fantiserar medans man borstar tänderna. Hör Änglarna våra tankar då?

Vad tror ni om det här? Vilken är er syn på att vi alltid har en ängel med oss?

Annons:
[Mount Everest]
10/5/14, 2:51 PM
#1

Ha ha ha förlåt jag skrattar Bettan men jag vet inte hur många gånger under årens lopp jag också fått dessa frågor 😂folk är verkligen brydda medan våra guider och änglar inte bryr sig alls i vilken situation vi befinner oss i på det viset.

Om jag säger så här med min kära guide har jag helt öppnat för honom så han har insyn i allt men vi har en väldigt speciell relation vilken gör att jag skulle vara obekväm med om han inte hade full insyn,hörde och såg allt.

Däremot om man känner obehag tar ju ingen ängel eller guide illa vid sig av om nån känner att den behöver få vara privat lika så med tankarna så respekterar dom oss om vi säger nu vill jag inte att du läser mina tankar inte fören jag ger klartecken och när jag säger stopp nästa gång får du/ni lyssna på det och det gör dom men finns alltid med ifall vi verkligen behöver så dom missar absolut inget men tar fullaste hänsynen om vi säger ifrån eller vill vara ifred i duschen eller på toan.

Jag känner tvärtom än många i den här frågan och ju mer jag genom åren släppt in min älskade guide ju mer har vi öppnat upp en ren klar kommunikation och det tack vare att jag inte begränsar honom på nåt vis men som sagt vi är olika en del känner sig obekväma med medan min guide kan roa sig med att stänga av vattnet i duschen eller spola toaletten innan jag en ens hunnit bli klar och vi får båda ett gott skratt men då finns ingen som helst känsla från mig att känna mig obekväm på nåt vis.

Man behöver inte vara oroad för dom tar sån hänsyn till oss och respekterar om vi inte alls vill att dom ska se och höra alla situationer.Vi är bara olika där,jag kan inte stänga ute min kära men å andra sidan är jag helt trygg och bekväm med hans närvaro i allt oavsett var jag befinner mig eller gör.

Respekterar oss det gör dom alltid men det är lite roligt dessa frågor dyker upp ofta och har gjort genom årens lopp så människor är verkligen brydda och jag kan bara säga oroa er inte dom respekterar,dom lyssnar på vad vi vill och inte men obekväma det behöver vi aldrig någonsin känna oss med våra guider och änglar 🌺

molam
10/5/14, 3:19 PM
#2

Jag har funderat på exakt samma sak men jag hade skrivit vad jag trodde nyss, men tänker inte skriva det nu när jag kom tillbaka hit för nått fick mig att gå tillbaka två sidor innan jag kom hit och jag tror att det kan ha vart änglarna som inte vill blir avslöjade ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Mount Everest]
10/5/14, 5:49 PM
#3

molam nu blev ju jag nyfiken kan jag lova på vad du skrivit så jag hoppas du delar med dig om det känns bra för Dig 🌺

[Bettanbop]
10/5/14, 6:54 PM
#4

Ja nu blev jag också nyfiken molam😃

Ja vist är det roligt når dessa frågor dyker upp lite nu och då 😉 Jag bruka förklara lika, men ibland får orkar jag inte så då låter jag dem tro att änglarna står bredvid och tittar på 😂

yamher
10/6/14, 10:18 PM
#5

de allra flesta backar och ger oss ett utrymme. Beror lite på situationen. Det är ju inte som att det är något onaturligt.

De befinner sig i ett slags mellanrum  mellan himlen och jorden. Här varierar skyddsänglarna hur nära inpå de är sina skyddslingar eller backar och låter oss få "leva ut".

Även dem som inte är skyddsänglar brukar lämna oss i fred. Undantag finns det garanterat. Men de allra flesta respekterar oss.

Alis volat propriis Oskyldig

[Bettanbop]
10/7/14, 6:49 PM
#6

Vist är det så. De backar och visar hänsyn och låter oss vara ifred när vi vill det 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: