Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 511 ggr
[Bettanbop]
10/3/14, 4:11 PM

3 Oktober

I dag har det hänt mycket.  Dagen började kl 03 med att min fina kisse Alva (Helig Birma) fick missfall. Hon hade bara två veckor kvar att bära sina bebisar i magen. Men i natt kom det ut två döfödda ungar😢Hon verkar må ganska bra ändå.

Sedan var jag och öppnade och skulle ta emot första barnen kl 06 på förskolan. Men första barnet kom inte fören kl 07.20🤦‍♂️

Sedan var jag till läkaren kl 14. Så pinsamt att gråta inför läkaren, men men. Fick diagnosen Fibromyalgi och IBS. Jobbig men skönt ändå att det inte var något alvarligt som en tumör t.ex.

Men nu är det ju fredag😃 och ledig hela helgen. Ska försöka göra några djurkommunikationer och kortläggningar.

Annons:
molam
10/3/14, 4:21 PM
#1

Tråkigt med kissens missfall ''/ och jobbigt att vara på jobbet 1½ (nästan) innan folket kommer

MEn vad bra att du fick din diagnos och vikken tur att det inte var en tumör.

Fredag är mysiga dagar ska se om jag och hunden går ner på stan ikv för lite miljöträning samt vuxna på stan annars händer inte så mycket i helgen förutom att samla sina krafter ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Mount Everest]
10/3/14, 5:39 PM
#2

Beklagar Bettan 😕

Så innerligt tråkigt med missfallen och man blir så ledsen när sånt sker med  djur.

Har inte vart med om det med katt men för många Herrans år sedan i min ljuva ungdom skaffade jag en marsvinshona som var dräktig och jag såg fram så emot att få vara delaktig i hela hennes födelse av små underbara marsvinsbarn.

Jag såg hur hon började att pyssla i buren,mina marsvin gick fria i huset men hur det var valde hon den platsen.Ungarna kom och det första hon gjorde var att bita ihjäl dom men en levde och jag kämpade för det lilla livet men tragiskt nog gick det inte att rädda.

Det här var ju många år sedan men man minns det ju som om det var igår.Har katter men ingen uppfödning och jag skulle inte ens klara att lämna ifrån mig dom sötnosarna om jag hade en uppfödning eller om kattungar kom utan jag skulle stå här i så fall med massor av katter ❤️jag kan inte skiljas helt enkelt från dom,en svaghet och kärlek jag har till djur 😘

Så jag valde att kastrera och sterilisera som det hette förr och på så vis slipper jag undan det men måste säga det finns inget finare och mysigare än små sötnosar att krama och hålla om 🌺❤️🌺

Kram kram på dig Bettan för det är inte lätt när sånt här sker,speciellt med våra husdjur för dom har och är ju verkligen en del av oss på alla vis 🤗

Upp till toppen
Annons: