Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1280 ggr
Tarotstollan
2014-09-26 22:27

Humor om änglar.

Får man skriva humoristiskt om änglar härinne? Jag hoppas det! Annars får ni ta bort detta inlägget.

Vi får väl alla hem tidningen "Mellan Himmel och Jord" från Svenska Kyrkan som brukar ligga i reklamen?
Jag är ju inte religiös så det stör precis😉 men änglar gillar jag!👍
I denna tidningen finns det en serie som heter just "Himlens änglar" ritade av Jan Romare och det är det första jag läser och dessutom klipper ut och sparar! Brukar sätta upp den här serien på kylskåpet och när jag behöver något roligt och även inspirerande emellanåt så läser jag där på dörren!
Resten av tidningen bläddrar jag igenom och sen går den till återvinningen.

Tycker den här serien är helt underbar, underfundig och rolig! Den ger både glada skratt och tankar om vår värld och änglarna runt oss. Är det någon mer av er som har sett den serien?
Här är en länk till tecknaren:
http://schitzo-cookie.blogspot.se/2012/03/himlens-anglar-av-jan-romare.html

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Bettanbop]
2014-09-27 11:28
#1

Vist är det okej med änglahumor tycker jag👍

Just denna serie hade jag missat, men verkar super. Ska kolla efter den nästa gång tidningen trillar ner i brevlådan😃

Ett litet bidrag från mig också:

[Bettanbop]
2014-09-27 11:39
#2

Tarotstollan
2014-09-27 23:30
#3

Läste just nu att den tidningen #0. "Mellan himmel och jord"antagligen bara kommer ut i min stad.
Eller kommer den ut i andra städer och områden också, fast den då handlar om just erat område?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Bettanbop]
2014-09-28 10:39
#4

Vår tidning heter nog något annat än er, men tror som du säger att alla får den nog, men att den är anpassad för den staden och heter något annat.

Upp till toppen
Annons: