Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 703 ggr
molam
9/19/14, 7:47 PM

Ha en trevlig helg!

Hoppas ni kommer ha en fin helg med massa roligheter för er! må änglarna vaka över er! ^^

Men vad har ni för roliga planer till denna helg?

Själv ska jag ta det mycket lugnt under morgondagen och meditera och be änglarna Vaka extra myc,et över mig denna helg då jag är Sjukt vidskeplig och jag hade en Svart katt som korsade min väg när jag körde moppen förut och har redan råkar ut för en stukning av fot och handled x-x
Sen på Söndag då är det Vallning med hundarna som väntar! kanske VA-test också

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
[Bettanbop]
9/19/14, 10:00 PM
#1

Hej molam👋

Önskar dig en toppen toppen helg till dig också 🤗 I morgon ska vi shoppa skor till maken och sonen, sen blir det mys lördag hela dagen. På söndag har byn vi bor i ordnat tips promenad och våffel frossa, så då blir det social träning av oss själva 😉

Vad är ett VA-test?

molam
9/20/14, 12:11 AM
#2

Vad Mysigt det låter Bettan! ^^

VA-test är ett Vall Anlags test Vi har godkänd VA-test på båda Gamlingarna (de som är 11) Nästan Godkänd Valltest på Min hund. så nu hoppas vi få VA-tested godkänt på pojkarna med, men Dom måste kanske tändas på fåren fortfarande så får se hur det går xD men eftersom det var ca 1½ år sedan så kanske dom har fått mer intresse för fåren och då måste dom bara dämpas, och då kommer dom klara VA-testet för dämpa dom är lätt fixat! ^^

VA-test innebär då att man ska se om dom har anlag för vallningen Fortfarande, men tyvärr så är det bort avlat på många Beardisar

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Bettanbop]
9/20/14, 11:22 AM
#3

Hahaha jag läste val i stället för vall 😃 Men så kul och spännande det låter.  

Jag börjar bli lite sugen på en ny hund att träna något med. Min gamla labbe tik har jag tränat och tävlat lydnad med. Men hon har fått gå i pension nu. Min cocker fattas det några geniknölar på så han hänger bara med som jokern i leken 😉

molam
9/20/14, 11:53 AM
#4

Jaa köper du vallhund rekommenderar jag Starkt Vallning! Annars så är Agility, Freestyle och Rally lydnad rolig det med ^^
Min tik som är elva hakar ju på allting hon så har fått Testat massvis med hon! ^^Tyvärr så orkar hon inte så mycket längre körde två varv Agility med hon förra helgen och det fick hon träningsverk av, så måste var alite försiktig, eftersom hon är Pendsionerad sedan 1-2 år x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: