Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 625 ggr
[Bettanbop]
2014-09-15 17:04

Änglar och fjärillar

Jag tittade på en otroligt vacker fjäril. Efter en stund så fick jag till mig att det inte var bara en fjäril. Där var en ängel i fjärilen🙂 så härligt det kändes ☀️

Annons:
Maria Katarina
2014-09-17 21:22
#1

Jag har också känt det så nån gång, plötsligt har en jättevacker fjäril dykt upp från ingenstans och jag blir alldeles varm inuti, jag får en underbar känsla av att jag inte är ensam. Jag tror att det är en ängel som gör sig påmind.

stina63
2014-09-21 22:15
#2

Min mamma räddade en fjäril som hade flyget in i huset, Hon fick tag på den tog ut den till trädgården. Efter en stund så kom den igen flög in, Sen flög den ut igen. Precis som tack för hjälpen.

[Bettanbop]
2014-09-22 18:56
#3

Vist är det en härlig känsla 🙂

Många fjärilar är ju vanliga fjärilar. Men så kommer det någon speciell och man känner att det är något unikt med just den.

Tack för att ni delar med er 👍

Norman Bates
2014-09-27 23:04
#4

För tre år sen mitt under sommaren satt jag med öppen balkongdörr då det flög in en vacker nässelfjäril i mitt hem, fjärilen flög runt i mitt tvrum nått varv innan den själv hittade ut samma väg som den hittade in, fjärilen tittade in även dagen efter och samma visa upprepades, den tittade in och sen hittade den själv ut, till saken hör att min far gick bort nån månad tidigare..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

[Bettanbop]
2014-09-28 10:30
#5

Kanske det var din far som tittade in 🙂 Tack för att du delar med dig.

Upp till toppen
Annons: