Annons:
Etikettupplevelser
Läst 881 ggr
[Bettanbop]
2014-09-14 19:35

Blockeringar i kroppen

Jag har känt att jag har en blockering i kroppen på något sätt och fått det bekräftat av andra. I går och i dag har jag fått änglahealing av två olika personer för mina kroppsliga bekymmer.

I dag fick jag hjälp med fem blockeringar som nu skall var borttagna. Och jag kan känna att det är något annorlunda i kroppen nu. Det är absolut inte lugnt, energierna håller på än, lite jobbigt men det blir nog bättre när jag fått sova. Är kanon trött redan och skulle kunna lägga mig för natten. Men det går nog inte hundarna med på😉

Annons:
[Eleya]
2014-09-14 20:48
#1

Önskar dig bättring!

[Bettanbop]
2014-09-14 22:32
#2

Tack fina Eleya 🤗

bodhisattva
2014-09-15 13:51
#3

änglar är duktiga på att lösa upp blockeringar sen ska man försöka på egen hand, och försöka ta reda på vilka förnimmelser du får när du får hjälp och komma ihåg i det undmedvetna hur man gör,  man kan pröva akupunktur om det det blir för påfrestande. Dr Wang (i söder Stockholm)är en bra akupunktör. jag såg honom utöva akupunktur på distans för länge sen när jag va jätteliten. I Kina får den som vill akupunkturbehandling 1 gång om året för att säkerställa hälsan.

bodhisattva
2014-09-15 13:56
#4

en sak är att man ska inte stänga sig plötsligt där man har ont och se till att vila. Stänger man sig för fort och Qi inte får flöda fritt kan det bli stagnerad Qi som ackumuleras på området för det onda.

bodhisattva
2014-09-15 13:58
#5

prova att meditera om det passar dig, meditation går inte på bara en dag att lära sig hur man gör.

[Bettanbop]
2014-09-15 15:39
#6

Tack bodhisattva för dina råd. När du säger det så känns det så självklart. Funderade just på varför dessa blockeringar uppstår.

Jag har inte haft ork och kraft att göra så mycket på sistone och då har även meditationen kommit efter, men ska försöka sätta mig igen och göra det. Meditation har ju faktiskt hjälpt mig förut.

Tack🙂

Annons:
bodhisattva
2014-09-16 09:22
#7

man måste inte meditera, men det kan hjälpa. glöm inte att att om du skulle börja igren får du inte förlora koncentrationen i anden men du behöver inte koncentrera kroppen om du inte vill och se till att ingen stör dig. börja med en kvart och ha timer på för man har inget tidsbegrepp när man mediterar vilket är naturligt.

Maria Katarina
2014-09-17 20:06
#8

Jag har fått behandling med kinesiologi, det är jätteintressant och mycket fokus är på emotionella blockeringar och hur de påverkar kroppen. Louise Hay har skrivit bra böcker om det också.

Upp till toppen
Annons: