Annons:
Etikettdrömmar
Läst 798 ggr
bodhisattva
2014-09-12 15:05

drömde om sann dröm om moskvas bränder

innan gryningen drömde jag en klar dröm om bränder i Ryssland. ett hus blev brändskadat och folks andar ville bli ett med själen och frågade om min hjälp.

jag drogs med vinden och kunde och gillade först inte situationen att inte kunna kontrollera var jag skulle dras in. det  resulterade i att jag drogs in i en mörk gång med en ond ande. jag hittade en utväg som befann sig vid stadens gator. Det var en man som bråkade med en kvinna. det var ljust ute, näste gång jag fördes med vinden nära vattnet var på motsatt sida av en bro. Jag kunde se igenom hela huset , min själ och ande förblev kvar utanför men jag kunde se folks andar i den förstörda byggnaden. nu var det varken goda eller onda andar som var med, en jätte fick plats och flera okända ansikten. Jag skulle vägleda andarna ut till det fina vädret men byggnaden stängdes och kvar blev andarna i helvetet. Mahatma Ghandhi uppenbarade sig i enorm skepnad. sedan kunde jag se att inuti fanns det en stor sal med sim basängar där folk simmade. drömmen tog slut. Jag visste att bränder hade ägt rum i Ryssland, jag letade på nätet efter bränder och så stod det att personer har avlidit av dem senaste bränder i Moskva.

Jättehemsk.

Annons:
[Eleya]
2014-09-12 22:30
#1

Så skrämmande! Jag hade en liknande dröm om jordbävningar i Turkiet, sedan läser på nätet att det verkligen skett under natten. Men det var inga andar eller änglar som behövde min hjälp vad jag minns.

[Bettanbop]
2014-09-13 10:15
#2

Såna drömmar är inte kul. Huva 😕

Upp till toppen
Annons: